باتری آیفون 6 پلاس 5 درصد کوچک‌تر از باتری نسل قبلی آن است

بر اساس مشخصات رسمی عنوان‌شده توسط اپل، هر دو آیفون جدید، آیفون‌های 6 اس و 6 اس پلاس، در مورد میزان مصرف باتری، یک زمان مکالمه و یک زمان کارکرد گوشی یکسان و مشابه با نسل پیشین خود را ارائه می‌دهند. بااین‌حال در هفته‌های گذشته ویدئویی منتشر شد که در آن وجود یک باتری کوچک‌تر در آیفون 6 اس نسبت به آیفون 6 تائید شده است؛ اما این مسئله در مورد آیفون 6 اس پلاس چگونه است؟

0

طبق گزارشات منتشرشده توسط وب‌سایت 9to5mac از کشور چین، مشخص گردیده است که آیفون 6 اس پلاس هم نسبت به آیفون 6 پلاس که سال گذشته معرفی شده، از باتری کوچک‌تری برخوردار است.

در این گزارش آمده که باتری آیفون 6 اس پلاس 2750 میلی‌آمپرساعتی بوده که در مقایسه با باتری 2915 میلی‌آمپرساعتی نسخه پیشین خود، در حدود 5 درصد کوچک‌تر شده است.

دلیل اینکه چرا اهالی کوپرتینو از یک باتری کوچک‌تر در پرچم‌داران جدید خود استفاده کرده‌اند، مشخص نیست؛ اما اگر اپل وعده داده است که عمر این باتری‌های جدید به اندازه نسل پیشین آیفون است، احتمال می‌رود که این مسئله به لطف عملکرد مؤثر و بهینه‌تر چیپست A9 این شرکت نسبت به قبل و ویژگی‌های جدید iOS 9 برای افزایش عمر باتری مانند حالت ذخیره باتری 1 ساعته، حائز شده است.

هنوز شک داریم که این تفاوت 5 درصدی اندازه باتری در میزان عملکرد دستگاه تأثیر زیادی داشته باشد، اما در هر صورت اگر اندازه و میزان عمر باتری برای شما در اولویت قرار دارد، بهتر است به دنبال انتخاب گوشی‌هوشمند دیگری باشید.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.