وان M9 پلاس و باترفلای 3 دو گوشی هوشمندی هستند که اچ‌تی‌سی هفته آینده رونمایی می‌کند

اچ‌تی‌سی حدود دو سال است که نتوانسته خود را از ضرر دهی در بازار گوشی های هوشمند نجات دهد، با این حال سعی می کند با عرضه و معرفی بی وقفه پرچمداران جدید که سود عملیاتی بالاتری را نسبت به میان رده ها به همراه دارند، این روند را تغییر دهد.در همین رابطه امروز اطلاعاتی به دست آمده که نشان می دهد هفته آینده پرچمدار بعدی این شرکت با نام وان M9 پلاس معرفی خواهد شد.

1

تقریباً سه سال است که پرچم‌داران سری وان M اچ‌تی‌سی با ظاهری یکسان و به‌روزرسانی‌های نه‌چندان چشمگیری معرفی می‌شوند و شاید همین دلیل کافی باشد تا فروش این محصولات روزبه‌روز به سوی رکود پیش برود.

حال به لطف یکی از منابع نزدیک به این شرکت تایوانی میدانیم که اچ‌تی‌سی قرار است هفته آینده و یا به عبارتی در تاریخ ۷ مهرماه از دو گوشی بالا رده خود رونمایی کند. هرچند هنوز به طور دقیق مشخص نشده که در مراسم مذکور شاهد معرفی چه محصولاتی از سوی اچ‌تی‌سی خواهیم بود، با این حال  یک کاربری تویتری با نام  @LlabTooFeR حدس می‌زند که در آن تاریخ شرکت تایوانی از نسخه ارتقا یافته وان M9 پلاس در کنار  باترفلای 3 و ساعت هوشمند Halfbeak رونمایی خواهد کرد.

HTC-Butterfly-3-One-M9-Plus-tweet

به گفته این منبع، باترفلای 3 که دارای ظاهری مشابه با Desire Eye و Desire 826 است با این حال از صفحه‌نمایشی 5.2 اینچی با رزولوشن QHD به همراه پردازنده اسنپ‌دراگون 810 و دوربین اصلی 13 مگا پیکسلی بهره می‌برد، قرار است تنها در بازار چین عرضه شود. در طرف دیگر هنوز اطلاعات موثقی در رابطه با مشخصات سخت‌افزاری نسخه ارتقا یافته وان M9 پلاس که هم‌اکنون با مد داخلی هیما الترا آر 1 شناخته می‌شود در دست نیست، با این حال انتظار می‌رود این محصول نیز صرفاً در بازار کشورهای آسایی عرضه شود.

phandroid

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. quietly brilliant می‌گوید

    بنظرم سری باترفلای رو نباید فقط تو چین عرضه کنه.ام9 پلاس ارتقا یافته حتما رم 4گیگ داره و پردازنده heliox20 و باتری باظرفیت بیشتر و دوربین دوگانه البته با مگاپیکسل بالا و تنوع رنگ بیشتر.