اپل بالاخره watchOS 2 را برای ساعت هوشمند اپل واچ عرضه کرد

اپل پس از یک بار خلف وعده، ساعتی پیش نسخه دوم پلتفرم watchOS را به صورت رسمی منتشر کرد.

0

هرچند نسخه پیش‌نمایش watchOS 2 از چند هفته پیش در اختیار توسعه‌دهندگان قرار گرفته بود، با این حال شرکت سازنده آن را پس از رفع باگی مهم، ساعاتی پیش به صورت رسمی منتشر کرد.

مهم‌ترین قابلیت این نسخه از پلتفرم watchOS، فراهم کردن امکان استفاده از سنسورها، میکروفون، اسپیکر، شتاب سنج به کار رفته در ساعت هوشمند اپل در اپلیکیشن های توسعه داده شده بدون وابسته بودن به گوشی آیفون است. این بدان معناست که توسعه‌دهندگان زین پس می‌توانند از سخت‌افزار اصلی اپل واچ استفاده کرده و امکان دسترسی به حسگرهای آن را خواهند داشت.

علاوه بر این، اپلیکیشن پیش‌فرض نقشه در نسخه دوم پلتفرم اپل واچ دارای حالت جدید Transit Mode است که می‌تواند به کاربر در یافتن مسیرهای ترانزیت به مکان‌های مختلف کمک کند. از دیگر قابلیت‌های این نسخه می‌توان به فیس واچ‌های جدید، امکان استفاده از ویجت‌های کاربردی در اپلیکیشن های جانبی و قابلیت Time Travel در واچ فیس ماژولار یاد کرد که با استفاده از آن می‌توان به صورت اسکرول بر قرار ملاقات تنظیم شده و آخرین وضعیت آب و هوایی محل زندگی نظارت داشت.

engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.