اچ‌پی در پی عرضه تبلت مبتنی بر ویندوز 10 خود با نام Envy 8 Note است

با عرضه نسخه نهایی ویندوز 10 دسکتاپ، اغلب شرکای تجاری مایکروسافت درصدد تولید محصولاتی مبتنی بر این پلتفرم هستند تا شاید بتوان از طریق آن رکود چندین ماهه حاکم بر بازار پی‌سی‌ها را تغییر داد. در همین رابطه امروز اطلاعاتی از طریق منابع نزدیک به شرکت اچ‌پی که قدیمی‌ترین یار مایکروسافت محسوب می‌شود به بیرون درز کرده که نشان می‌دهد این شرکت به زودی تبلت ویندوز 10 جدید را معرفی خواهد کرد که از نسل چهارم شبکه مخابراتی پشتیبانی می‌کند!

0

هرچند در بازار تبلت‌های کنونی محصولات اندرویدی و آی‌پد اپل یکه تاز هستند، با این حال مایکروسافت با قابلیت کوانتوم ویندوز 10 قصد دارم سهم خود را از آن افزایش دهد. در همین رابطه این شرکت به تازگی همکاری تازه‌ای را با اچ‌پی آغاز کرده که اولین ثمره آن احتمالاً تبلتی به نام Envy 8 Note می‌باشد که پیش‌تر نیز در Computex 2015 به نمایش گذاشته شده بود.

hp-note-taking-tab-02

لازم به ذکر است که اصلی‌ترین قابلیت تبلت جدید اچ‌پی بهره‌مندی پیش‌فرض از آخرین نسخه ویندوز 10 نبوده، بلکه پشتیبانی آن از سیم‌کارت در کنار نسل چهارم شبکه مخابراتی است. بر این اساس Envy 8 Note از صفحه‌نمایشی 8 یا 7 اینچی بهره می‌برد و قلب آن را قرار است تراشه چهار هسته‌ای x5-Z8300 اینتل به همراه 4 گیگابایت حافظه رم به تپش درآورد.

از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این محصول می‌توان به حافظه ذخیره‌سازی 64 گیگابایتی در کنار پشتیبانی از کارت حافظه جانبی، دوربین اصلی و سلفی 5 مگا پیکسلی، حسگر نور، ژیروسکوپ، شتاب سنج و درگاه میکرو یو‌اس‌بی 2 اشاره کرد. انتظار می‌رود فروش این محصول به همراه کیبورد کیس یکپارچه در کنار قلم استایلوس آن با قیمت 720 دلاری از ماه آینده آغاز شود.

windowscentral

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.