آغاز عرضه رسمی تبلت G Pad II ال‌جی نسخه 10.1 اینچی در کره جنوبی

پس از گذشت یک‌ماه از عرضه ال‌جی جی‌پد 2 نسخه 8 اینچی در کره جنوبی، این شرکت در روز جاری نسخه 10.1 اینچی این دستگاه را نیز در این کشور عرضه کرد. این مدل ماه گذشته و در نمایشگاه امسال IFA برلین در معرض نمایش قرارگرفته بود.

0

این دستگاه هوشمند از تراشه اسنپ‌دراگون 800 مجهز به پردازنده چهارهسته‌ای با فرکانس کاری 2.26 گیگاهرتز و شتاب‌دهنده گرافیکی Adreno 330 بهره می‌برد و به صفحه‌نمایشی با رزولوشن 1920 در 1200 پیکسل تجهیز شده است. بهره‌مندی از دو گیگابایت رم در کنار 32 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی قابل ارتقا به 2 ترابایت در کنار باتری 7400 میلی‌آمپر ساعتی از دیگر ویژگی‌های این دستگاه هوشمند است.

در قسمت دوربین نیز شاهد بهره‌مندی این دستگاه از دوربین 5 مگاپیکسلی در پشت و دوربین 2 مگاپیکسلی در جلو هستیم. قابلیت‌های ارتباطی نیز شامل 4G LTE، بلوتوث 4.1، وای‌فای، میکرو یو‌اس‌بی 2 و GPS/A-GPS هستند.

با ابعاد 254.3 در 161.1 در 7.8 میلی‌متر، این دستگاه هوشمند 487 گرم وزن داشته و آن‌طور که عنوان شده از حاشیه صفحه‌نمایش کمتری در مقایسه با دیگر تبلت‌های این اندازه بهره می‌برد.

در قسمت نرم‌افزاری نیز شاهد استفاده از قابلیت‌هایی مانند Reader Mode,Dual Window و QuickMemo+ هستیم و برنامه‌‌های مایکروسافت آفیس نیز به‌طور پیش‌فرض بر روی آن نصب‌ شده‌اند. با بهره‌گیری از اندروید 5.1.1 آبنبات چوبی و رابط کاربری UX ال‌جی، این دستگاه هوشمند به مدت دو سال از فضای ذخیره‌سازی ابری 100 گیگابایتی بهره‌مند شده است.

این تبلت در دو نسخه وای‌فای و وای‌فای به‌علاوه 4G LTE و در قالب رنگ‌های مختلف از جمله رنگ ویژه برنزی عرضه خواهد شد. قیمت شروع درنظر گرفته شده برای آن نیز چیزی در حدود 360 دلار خواهد بود. این تبلت تا یک هفته یا کمی بیشتر در آمریکا نیز عرضه خواهد شد.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.