رونمایی ال‌جی از گوشی هوشمند LG Class؛ یک گوشی میان‌رده با بدنه فلزی و پردازنده اسنپ‌دارگون 410

پیش از این و با توجه به تیزر منتشر شده از سوی ا‌ل‌جی، در جریان برنامه‌ریزی این شرکت به‌منظور رونمایی از یک دستگاه هوشمند جدید قرارداشتیم. در همین راستا این گوشی هوشمند با نام LG Class با بدنه فلزی امروز رسما رونمایی شد.

0

مدنظر داشته باشید که این گوشی هوشمند در حال حاضر در کشور کره معرفی شده و این احتمال وجود دارد که در کشورهای دیگر شاهد حضور آن در بازار نباشیم. این گوشی هوشمند برای بازار میان‌رده‌ها درنظر گرفته شده و از صفحه‌نمایش 5 اینچی، تراشه اسنپ‌دراگون 410 کوالکام، دو گیگابایت رم، 16 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی قابل ارتقا به واسطه امکان استفاده از کارت حافظه جانبی و دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی بهره می‌برد.

LG Class همچنین از قابلیت ارتباطی LTE، بلوتوث و NFC پشتیبانی می‌کند و به باتری 2050 میلی‌آمپر ساعتی تجهیز شده است. این گوشی هوشمند به‌طور پیش‌فرض از اندروید 5.1 آبنبات چوبی بهره می‌برد و با قیمت 340 دلار به بازار عرضه خواهد شد. اپراتورهای SK Telecom، LG U+ و KT این گوشی هوشمند را در رنگ‌های طلایی، نقره‌ای، مشکی آبی و سفید به کاربران عرضه خواهند کرد.

androidcentral

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.