درز تصویر رسمی Meizu MX5 Pro از بدنه فلزی و سیستم‌عامل Flyme 5.0 خبر دارد

چندی پیش شرکت Meizu از پرچم‌دار جدید خود موسوم به Meziu MX5 رونمایی کرد. حالا ظاهراً این شرکت قصد دارد تا نسخه پرو این گوشی‌هوشمند را مطابق معمول با سخت‌افزاری متفاوت معرفی کند.

0

حالا تصویری رندر شده و رسمی از گوشی‌هوشمند MX5 Pro در رسانه‌ها رخ نمایان کرده است. آنچه که در این تصویر مشخص است، MX5 Pro رنگ خاکستری تیره‌ای داشته و سیستم‌عامل Flyme 5.0 را میزبانی خواهد کرد.

این در حالی است که دیروز تصویر دیگری از این گوشی‌هوشمند به بیرون درز کرده بود که نشان می‌داد این دستگاه به‌صورت پیش‌فرض از سیستم‌عامل محبوب اندروید پشتیبانی می‌کند.

mx5-pro

بر اساس گزارشات Meizu MX5 Pro از یک صفحه‌نمایش 5.5 یا 5.7 اینچی با رزولوشن 1080 پیکسل برخوردار بوده و چیپست اگزینوس 7420 یا Helio X20 به همراه 4 گیگابایت رم و دوربین اصلی 21 مگاپیکسلی را در خود جای داده است. انتظار می‌رود این فبلت جدید Meizu در بازار چین قیمتی کمتر از 500 دلار داشته باشد.

gsmarena

 

 

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.