نکسوس‌های جدید گوگل Nexus 5X و Nexus 6P نامیده خواهند شد

هرچه به زمان احتمالی معرفی نسل جدید دستگاه‌های سری نکسوس گوگل نزدیک‌تر می‌شویم، شاهد درز اطلاعاتی بیشتری پیرامون این محصولات هستیم، در همین رابطه یکی از منابع نزدیک به ساکنین مانتین ویو نقل کرده که دو گوشی نکسوس 2015 به ترتیب Nexus 5X و Nexus 6P نام‌گذاری شده‌اند.

0

طبق گزارش‌هایی که Droid-Life منتشر کرده، سال 2015 یک سال ویژه برای سری نکسوس خواهد بود تا جایی که گوگل قصد دارد روند نام‌گذاری این دستگاه‌ها را تغییری دهد. بر این اساس انتظار می‌رود نکسوس ساخت ال‌جی که تا پیش ‌از این نکسوس 5 نامیده می‌شد، با نام Nexus 5X راهی بازار شود؛این در حالیست که نکسوس ساخت هواوی نیز Nexus 6P نامیده می‌شود.

هرچند گوگل هنوز به شایعات فوق واکنشی نشان نداده، با این حال وب‌سایت منبع بر این نکته استدلال می‌کند که شرکت هواوی اکثر گوشی‌های پرچم‌دار خود را به پیشوند حرف (P) تولید می‌کند، از این رو دور از ذهن نخواهد بود که نکسوس ساخت این شرکت نیز از همین قاعده پیروی کند.

در هر حال همان‌طور که چند ساعت پیش نیز با شما در میان گذاشتیم، برای پی بردن به صحت‌وسقم این شایعات و اطلاعاتی که تا پش از این در رابطه با سری جدید نکسوس منتشر شده بایستی تا تاریخ هفتم مهرماه و مراسم رونمایی از این محصولات صبر کنیم.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.