گوگل نسل دوم کروم کست را هفتم مهر ماه در کنار نکسوس‌های جدید معرفی می‌کند

گوگل، کروم کست را حدود ۲ سال پیش معرفی کرد و از قرار معلوم این محصول توانسته رضایت مشتریان و گوگل را به‌دست آورده و حالا بنابر گزارش‌های منتشر شده،  نسل دوم کروم کست گوگل احتمالاً در مراسم هفتم مهر ماه این شرکت رونمایی خواهد شد.

0

این دانگل قادر است تصاویر و فیلم‌ها را با کیفیت فول‌اچ‌دی به صورت آنلاین از سرویس‌هایی نظیر نت‌فلیکس، گوگل‌پلی و یوتیوب دریافت کرده و بر روی تلویزیون پخش کند، دریافت فیلم‌ها و تصاویر از دستگاه‌های اندرویدی نیز یکی دیگر امکانات این دانگل است.

اخیراً بلاگ 9to5Google از عرضه نسخه جدید این دانگل تا دو هفته دیگر خبر داده و حالا با انتشار دعوتنامه رسمی گوگل برای برگزاری مراسم در هفتم مهر ماه، این گزارش به واقعیت نزدیک‌تر نشان می‌دهد.

بر اساس اطلاعاتی که توسط این بلاگ منتشر شده، نسل بعدی کروم کست دارای وای‌فای بهینه شده‌ای است و امکانات جدیدی در آن لحاظ شده است. با توجه به عکس تیره و تاری که از کروم کست جدید منتشر شده نمی‌توان در خصوص ظاهر آن زیاد قضاوت کرد اما می‌توان گفت از لحاظ ابعاد تغییر زیادی نداشته ولی گوگل خوش سلیقگی به خرج داده و این محصول جدید در رنگ‌های مختلف عرضه می‌شود.

امکان جدید دیگری نیز در این محصول با نام Chromecast Audio به چشم می‌خورد که بر اساس مستندات منتشر شده کروم‌کست را قادر می‌سازد از طریق کابل AUX به اسپیکر متصل کند. با توجه به اسنادی که از کروم‌کست جدید توسط 9to5Google منتشر شده است، این ویژگی‌ جدید باعث می‌شود نسل بعدی دانگل کروم صدا را به چند اتاق مختلف با کیفیت بسیار بالا انتقال دهد.

به هرترتیب زمانی زیادی تا رونمایی این محصول باقی نمانده است و همانطور که اشاره کردیم انتظار می‌رود گوگل کروم کست جدید خود را در تاریخ هفتم مهر ماه رونمایی کند. بنابر این پیشنهاد می‌کنیم در این تاریخ حتماً سری به فارنت بزنید، چرا که در این روز در کنار رونمایی کروم کست جدید،‌ به احتمال زیاد شاهد دو گوشی جدید نکسوس یکی ساخت دست ال‌جی و دیگری محصول هواوی از جانب گوگل خواهیم بود.

theverge.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.