تماشا کنید: ویدئو تبلیغاتی سونی برای قابلیت لرزشگیر SteadyShot دوربین اکسپریا Z5

سونی هر چه در توان دارد برای تبلیغات اکسپریا زد ۵ خود به کار گرفته است، اخیراً ویدئویی از این این محصول جدید و تراز اول در شبکه رسمی سونی در یوتیوب منتشر شد که در آن امکانات لرزشگیر SteadyShot این گوشی خود نمایی می‌کند.

0

سونی چندی پیش سری پرچمدار جدید خود را معرفی کرد، به جرات می‌توان گفت اکسپریا زد 5 ویژگی‌های بسیار زیادی دارد اما بیشتر از همه در میان امکانات این گوشی دوربین آن است که به چشم می‌خورد، سونی نیز به این امر به خوبی واقف است و سعی دارد تا با تمرکز و تبلیغ بر روی امکانات دوربین این گوشی بیشتر از همیشه نظر طرفداران گوشی‌های موبایل تراز اول را به خود جلب کند.

ویدئوی منتشر شده اخیر، فیلم‌برداری این گوشی را در حالت SteadyShot و حالتی که SteadyShot غیر فعال است بررسی می‌کند. سونی برای نشان دادن اثبات برتری این ویژگی اکسپریا زد ۵، مکان‌های فیلم‌برداری بسیار مناسبی را انتخاب کرده است.

دوچرخه سواری یکی از مواردی است که دوربین به راحتی دچار لرزش می‌شود اما اینجاست که Steadyshot به کمک فیلم‌بردار می‌آید و باعث می‌شود فیلم‌ بسیار کیفیتی با کمترین لرزش دست گرفته شود.

دوربین ۲۳ مگاپیکسلی به کار گرفته شده در اکسپریا زد ۵ به همراه امکانات ویژه تعبیه شده در این محصول تجربه فیلم‌ و عکس‌برداری تمام و کمالی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد تا جایی که سونی ادعا می‌کند بهترین دوربین در میان گوشی‌های هوشمند پرچمدار را در اختیار دارد.

phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.