درز اولین تصاویر واقعی از گوشی هوشمند LG Class

مدت‌ها از معرفی جی 4، پرچمدار سال جاری شرکت ال‌جی می‌گذرد و این گوشی هوشمند اکنون در کشورهای مختلف جهان در دسترس کاربران قرارگرفته است. با این اوصاف شایعات منتشره حکایت از احتمال رونمایی این شرکت از پرچمدار جدید خود با عنوان جی‌ 4 پرو دارد.

0

این شرکت کره‌ای رویدادی را در تاریخ نهم مهرماه برگزار خواهد کرد و البته رویداد دیگری را نیز در تاریخ 30 شهریورماه در برنامه خود گنجانده است. این شرکت به تازگی تیزری از رویداد خود منتشر کرده که در آن به قسمت پشتی یک گوشی اشاره شده است. آن‌طور که از شواهد پیداست این گوشی هوشمند، LG Class نام خواهد داشت و از ویژگی‌های یک میان‌رده هوشمند آن‌طور که در GFXBench مشاهده می‌شود بهره‌مند خواهد شد.

با این اوصاف بنابرآنچه در وب‌سایت VentureBeat مشاهده می‌شود، این گوشی هوشمند تنها در کره عرضه خواهد شد. با توجه به انتشار تیزر این گوشی هوشمند آن‌هم تنها در توییتر رسمی کره‌ای این شرکت و نه نسخه بین‌المللی آن، به‌نظر می‌رسد این امر به واقعیت بپیوندد. بدین ترتیب باید انتظار رونمایی از این گوشی هوشمند در تاریخ 30 شهریور و احتمالا رونمایی از جی 4 پرو یا V10 را در تاریخ نهم مهرماه داشته باشیم.

این در حالی است که به تازگی شاهد انتظار تصاویر غیر رسمی از LG Class در شبکه اجتماعی Weibo هستیم که در آن طراحی گوشی به‌خوبی نمایان شده است. این گوشی هوشمند از کلیدهای فیزیکی در پشت بهره خواهد برد که پیش از این نیز در گوشی‌های تولیدی ال‌جی مشاهده کرده بودیم. کلیه کلیدها و البته سنسور دوربین و فلش LED به‌طور برجسته در پشت گوشی قرارگرفته‌اند.

بنابر آنچه در GFXBench مشاهده کرده‌ایم این فبلت از صفحه‌نمایش 5.7 اینچی با رزولوشن تمام اچ‌دی به همراه دو گیگابایت رم و هشت گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی بهره خواهد برد. در داخل این گوشی هوشمند نیز از تراشه هشت هسته‌ای اسنپ دارگون 615 شصت و چهار بیتی شرکت کوالکام در کنار شتاب‌دهنده گرافیکی Adreno 405 استفاده شده است. دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت به همراه دو فلش ال‌ای‌دی و دوربین 5 مگاپیکسلی نیز در جلو استفاده شده است. از سوی دیگر این دستگاه هوشمند در همان بدو ورود به اندروید 5.1.1 تجهیز خواهد شد که بر روی آن از رابط کاربری شخصی‌سازی شده ال‌جی استفاده شده است.

این احتمال وجود دارد که LG H740 با LG Class تفاوت داشته باشد و به‌طور جداگانه در معرض نمایش قرارگیرد.

androidheadlines

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.