عرضه سیستم عامل watchOS 2 اپل به دلیل وجود باگ تاخیر خورد

شرکت اپل اعلام کرده است به علت بروز مشکلی حاد در WatchOS 2، این شرکت تصمیم گرفته تا برطرف شدن این مشکل منتظر بماند و برنامه روز جاری به‌منظور عرضه را به تاخیر بیندازد.

0

این مشکل، مطمئنا کاربران را به یاد مشکلی مشابه در خصوص برنامه HealthKit، در زمان عرضه iOS 8 در سال گذشته می‌اندازد. شرکت اپل هنوز رسما زمان جدید عرضه این نرم‌افزار را مشخص نکرده اما انتشار آن در روز جاری قطعا منتفی خواهد بود. سخنگوی این شرکت در این خصوص می‌گوید:

ما با یک مشکل در روند توسعه Watch OS 2 برخورد کرده‌ایم که برطرف کردن آن بیش از آنچه انتظار داشتیم به طول انجامیده است و به همین دلیل Watch OS 2 امروز منتشر نخواهد بود اما در آینده‌ای نزدیک شاهد عرضه آن خواهیم بود.

این در حالی است که کاربرانی که از نسخه آزمایشی این نرم‌افزار استفاده می‌کرده‌اند گزارشی در خصوص مشکلاتی که روند کلی عرضه را متوقف کند منتشر نکرده‌اند، با این وجود به‌نظر می‌رسد شاهد پایین بودن کارایی در این نسخه بوده‌ایم.

9to5mac

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.