ال‌جی از رونمایی یک گوشی هوشمند با بدنه فلزی در 30 شهریور ماه خبر داد

آخرین تصویر منتشر شده توسط شرکت ال‌جی در صفحه رسمی فیس‌بوک این شرکت نشان از آن دارد که این شرکت بنا دارد یک گوشی هوشمند جدید‌ احتمال فراوان با بدنه فلزی در سی‌ام شهریور ماه رونمایی کند.

0

ال‌جی هم‌اکنون چندین محصول در آستانه رونمایی دارد که از جمله آنها می‌توان به نکسوس 5 جدید گوگل اشاره کرد اما این محصول ظاهرا و بنابر گزارش‌های منتشر شده LG Class نام خواهد گرفت.

LG_Class

اما چه چیزی می‌توان از LG Class انتظار داشت؟ گزارش‌های منتشر شده از یک گوشی هوشمند با صفحه نمایش 5.7 اینچی فول‌اچ‌دی، پردازنده 1.5 گیگاهرتزی اسنپ دراگون 615، 2 گیگابایت رم، 8 گیگابایت حافظه داخلی، درگاه کارت حافظه و نهایتا دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی حکایت دارند.

اگر چه از این تصویر می‌توان برداشت یک گوشی با بدنه فلزی را داشت اما در همین حال بلاگ بخش موبایل ال‌جی در ایران کار را راحت کرده و از یک گوشی با بدنه فلزی خبر داده و آن را سردار جدید ال‌جی نامیده که مطمئنا نمی‌توان این موضوع را با توجه به منبع منتشرکننده آن نادیده گرفت.

همانطور که گفتیم ال‌جی قرار است از نسخه جدید نکسوس 5 خود تقریبا یک هفته بعد و در هفتم مهر ماه رونمایی کند و گوشی هوشمند بعدی گوشی هوشمند موسوم به ال‌جی V10 است که تصاویر آن منتشر شده و انتظار می‌رود در نهم مهر ماه رسما رونمایی شود.

آن چیزی که جالب است این است که با توجه به تصاویر درز کرده هیچکدام از این سه محصول ال‌جی شباهتی به یکدیگر ندارند و شاید این موضوع جذابیت ماجرا را برای یک ماه شلوغ در پیش‌رو ال‌جی بیشتر کند!

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.