اچ‌تی‌سی گوشی هوشمند دو سیم کارته Desire 820G پلاس را به بازار ایران معرفی کرد

شرکت اچ‌تی‌سی از عرضه مدل دو سیم‌کارت گوشی هوشمند دیزایر 820 با نام HTC Desire 820G+ به بازار ایران خبر داد.

1

این گوشی هوشمند به پردازنده هشت هسته‌ای 1.7 گیگاهرتزی Cortex-A7، یک گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی و صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 720 در 1280 پیکسل و تراکم پیکسلی267 پیکسل در هر اینچ مجهز است و امکان استفاده از دو سیم‌کارت و قابلیت اجرای فرآیندهای چندوظیفه‌ای را به صورت همزمان در خود جا داده است.

htc_desire_820g_plus_dual_sim

نیراج ست، مدیر بازاریابی اچ‌تی‌سی در خاورمیانه و آفریقا، درباره این گوشی می‌گوید: «مدل جدید اچ‌تی‌سی، بهترین قابلیت‌های HTC Desire 820 را به همراه ویژگی دوسیم‌کارت بودن داشته و نیازهای شخصی و حرفه‌ای کاربران را بسته به سبک زندگی تامین می‌کند و در اصل گوشی‌ای است که می‌تواند توسط صاحب حساب های کاربری مختلف استفاده شود. HTC Desire 820G+ به عنوان یک گوشی قدرتمند و با طراحی متمایز، پیشرفته‌ترین فناوری‌ها را به همراه تجربه سرگرمی کمی‌نظیر به ارمغان آورده و گزینه‌ای مقرون به صرفه و خواستنی برای اکثر کاربران است».

Desire-820G+

Desire 820G+ همچنین از یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی برخوردار است و اچ‌تی‌سی مطابق معمول از فناوری HTC Boom Sound برای صدای دستگاه بهره برده است.

اچ‌تی‌سی در طراحی این گوشی از همان زبان طراحی همیشگی خود بهره برده و در این گوشی جدید از سری HTC Desire از تکنولوژی طراحی دورنگ با بدنه پلی‌کربنیک که با رنگ های متنوعی عرضه می‌شود، بهره برده که باعث بوجود آمدن بدنه یکدست با دوطیف رنگی می‌شود،
گوشی HTC Desire 820G+ با رنگ‌های سفید مرمری، سفید یخچالی و خاکستری تیره، به بازار ایارن عرضه می‌شود.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. quietly brilliant می‌گوید

    بنظرم دور دوربینش بدجور تو ذوق میزنه..زشته!