گزارش فارنت از مراسم رونمایی از خودرو شاسی‌بلند MG GS

شرکت مدیاموتورز شب گذشته در مراسمی با حضور با حضور مدیران ارشد و نماینده‌های این شرکت و اصحاب رسانه از خودرو شاسی‌بلند MG GS در برج میلاد تهران رونمایی کرد.

0

خودرو شاسی‌بلند MG GS از موتور 2 لیتری توربو با حداکثر توان 217 اسب بخار و گشتاور 350 نیوتن. ‌متر در دورهای 2500 تا 4000 بهره می‌برد که با همراهی گیربکس 6 سرعته دو کلاجه از این نظر در میان محصولات شاسی‌بلند موجود در رده قیمتی تا 300 میلیون تومان بازار ایران به عنوان قدرتمند‌ترین و سریع‌ترین محصول کراس‌اوور کامپکت شناخته می‌شود.

MG GS Unveiled in Iran 01

بنابر اعلام MG، خودرو شاسی‌بلند GS از شتاب 8 ثانیه و بیشینه سرعت 208 کیلومتر بر ساعت بهره می‌برد و به رغم استفاده از سامانه انتقال قدرت به هر چهار چرخ، در هر 100 کیلومتر سواری ترکیبی، میزان مصرف سوخت 8. 3 لیتر بنزین را ثبت می‌کند.

MG همچنین از توان ترمزگیری بالای این خودرو خبر داده و اعلام کرده که این خودرو شاسی‌بلند در سرعت 100 کیلومتر بر ساعت تا توقف کامل، 38 متر روی آسفالت کشیده می‌شود که از این نظر عملکرد چشمگیری به حساب می‌آید.

MG GS Unveiled in Iran 03

این خودرو از ابعادی برابر با 4.500 در 1.855 در 1.699 میلیمتر بهره می‌برد و فاصله 2.650 میلی‌متری بین محور برای آن ثبت شده و از چرخ‌های 16 تا 18 اینچی بهره می‌برد.

MG GS Unveiled in Iran 02

ترمزهای جلو/عقب دیسکی، سیستم فرمان برقی با مکانیزم کمکی، سامانه ترمز پارک الکترونیک هوشمند (EPB)، سیستم اندازه‌گیری فشار باد لاستیک‌ها (TPMS)، سیستم تهویه دستی، تنظیم دستی صندلی راننده (در 6 جهت با تنظیم دستی گودی کمر) و سرنشین جلو در 4 جهت، آیینه بغل با فلاشر و تنظیم برقی، تنظیم زاویه پشتی صندلی‌های عقب با تاشو به نسبت 60:40، چراغ‌های زنون اتومات جلو با مکانیزم شستشوی مخصوص از امکانات اعلام شده برای این خودرو شاسی‌بلند است که بنابر اعلام مدیاموتورز قرار است با تمام امکانات در نظر گرفته شده برای آن در بازار کشورمان عرضه شود.

ورود بدون کلید، صندلی‌های اسپرت پوشش یافته با چرم، گرمکن صندلی‌های جلو، سیستم تهویه خودکار، فرمان با غربیلک چرمی و دکمه‌های کنترلی چندمنظوره، استارت دکمه‌ای، اهرم‌های تعویض دنده اسپرت پشت فرمان، کروزکنترل، سیستم اطلاعات و سرگرمی پیشرفته inkaNet 4.0 با صفحه نمایش لمسی 8 اینچی، نمایش آنی اطلاعات ترافیک و تشخیص هوشمند فرامین صوتی، سیستم پخش با 8 بلندگو و اتصال بلوتوث/USB/AUX، دوربین دید عقب، سانروف برقی، آیینه‌بغل‌های برقی مجهز به گرمکن با تاشو خودکار و آیینه دید عقب با قابلیت تضعیف نور خودکار از دیگر امکانات این کراس‌اوو جمع‌وجور است.

شاسی‌بلند GS از سامانه‌های ایمنی فعال پیشرفته‌ای بهره برده که از جمله آن‌ها می‌توان به 6 ایربگ در 10 نقطه (جُفت ایربگ سرنشینان جلو، جانبی سرنشینان جلو و پرده‌ای)، سیستم ترمز ضدقفل ABS، سامانه توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD، EPB، سیستم کنترل فرمان و ترمز، کنترل هرزگردی، کنترل پایداری، سامانه همیار ترمز، همیار استارت در سربالایی، سامانه کنترل فشار باد تایر‌ها، سیستم ضد غلطش فعال (ARP) و کنترل حرکت در سرازیری (HDC) اشاره کرد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.