سونی استفاده از رزولوشن متغیر در صفحه‌نمایش اکسپریا زد 5 را تایید کرد

پس از رونمایی رسمی سونی از اکسپریا زد 5 پرمیوم، کاربران زیادی بودند که از بهره‌گیری از صفحه‌نمایشی با رزولوشن 4K در این دستگاه هوشمند جدید سونی متعجب شدند. پس از آن سایت‌های مختلف از بهره‌مندی صفحه‌نمایش این دستگاه از رزولوشن‌های متفاوت مانند 2K خبر دادند و این گمانه‌زنی شکل گرفت که این صفحه‌نمایش، همواره از رزولوشن 4K بهره نخواهد برد.

0

با این تفاسیر شرکت سونی امروز در مصاحبه با وب‌سایت فون‌آرنا نهایتا تایید کرد که اکسپریا زد 5 پرمیوم از استاندارد صفحه‌نمایش 4K با رزولوشن 3840 در 2160 پیکسل بهره‌مند شده و ویدئوها، عکس‌ها و محتواهای اینچنینی را می‌توانید با این رزولوشن مشاهده کنید اما سخنگوی این شرکت در ادامه اینچنین عنوان کرده است:

دیگر محتوای موجود بر روی صفحه‌نمایش این دستگاه از رزولوشن 1080p و یا کمتر بهره خواهند برد تا کارایی و میزان استفاده از باتری در بهینه‌ترین حالت ممکن قرارگیرد و بتوانید از رزولوشن 4K در زمان مورد نیاز بهترین بهره را ببرید.

همین اعلام نظر شرکت سونی در واقع مهر تاییدی است بر تغییر رزولوشن صفحه‌نمایش این دستگاه هوشمند که البته به عقیده سونی به‌منظور بهینه‌سازی هرچه بیشتر مصرف باتری صورت گرفته است.

از سوی دیگر به‌نظر می‌رسد گزارش‌های منتشر شده در خصوص عدم بروز مشکل گرم شدن زیاد در این دستگاه هوشمند و به‌طور کلی در سری اکسپریا زد 5 علاوه بر بهره‌گیری از لوله‌های دوگانه به‌منظور کمک به دفع سریع‌تر گرمای تراشه اسنپ‌دراگون 810 دلیل دیگری یعنی بهره‌گیری از رزولوشن پایین‌تر از 4K را نیز در کنار آن می‌بیند.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.