کوالکام جزئیات فنی بیشتر از اسنپ‌دراگون 820 را منتشر کرد

هر روز با طلوع خورشید فناوری‌‌های جدیدی که نوید بخش تغییرات اساسی هستند متولد می‌شوند، شرکت‌های پیشگام نیز به عنوان متولی این فناوری‌های جدید نقش مهمی در تعیینِ مسیرِ شکل گیریِ محصولات مختلف دارند،

0

در این بین کوالکام به عنوان شرکتی که وظیفه تولید قسمت بزرگی از چیپست‌های گوشی‌های همراه را به عهده دارد همیشه در حال تولید فناوری‌های جدید است، اخیراً‌ نیز در اخبار داشتیم که جزئیات بیشتری از چیپست جدید و کارآمد این شرکت که آنرا با نام اسنپ‌دراگون ۸۲۰ خواهیم شناخت به بیرون منتشر شده است.

انتظار می‌رود چیپست اسنپ‌دراگون ۸۲۰ در سال آینده میلادی نقش قلب تپنده بسیاری از گوشی‌های همراه تراز اول را بازی کند، اکنون انتشار جزئیات بیشتر از وجود مودم جدید X12 LTE در این پردازنده حکایت می‌کند، با این حساب کاربر قادر است به سرعت دانلود ۶۰۰ مگابایت در ثانیه دست پیدا کند و در حین آپلود نیز سرعتی برابر ۱۵۰ مگابایت در ثانیه داشته باشد.

به کارگیری این تمهیدات بدون شک به برقراری ارتباط با سرعت و ثبات بیشتر کمک می‌کند. در مجموع باید گفت این اطلاعات جزئیات فنی را از آنچه کوالکام در چیپست تراز اول خود تدارک دیده‌ است روشن کرد اما بدون شک این موارد تمامی آنچه کوالکام در آستین دارد نیست و به احتمال زیاد در مراسم خبری این شرکت حرف‌های جدیدی از چیپست اسنپ‌دراگون ۸۲۰ کوالکام خواهیم شنید.

androidcentral.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.