شایعه: تبلت آی‌پد ایر 3 اپل تا پیش از زمستان از راه می‌رسد

شایعاتی که پیش از رویداد هفته گذشته اپل منتشر شده بود، حکایت از این داشت که اپل امسال آی‌پدی با نام آی‌پد ایر 3 نخواهد داشت. با برگزاری این رویداد مشخص گردید که شایعات صحت داشته و اپل تنها از یک نسخه به‌روزرسانی شده آی‌پد مینی، موسوم به آی‌پد پرو رونمایی کرد.

0

با این حال اخیراً شایعات جدیدی منتشر شده است که بر اساس آن‌ها اپل آی‌پد ایر 3 را تا پیش از زمستان امسال معرفی خواهد کرد.

در این شایعات آمده که اهالی کوپرتینو آی‌پد ایر 3 را فراموش نکرده و آن را در اواخر سال جاری میلادی یا ابتدای سال آینده معرفی خواهد کرد. این مسئله کمی عجیب و غیرعادی به نظر می‌رسد که اپل بخواهد فقط برای رونمایی از یک آی‌پد مراسمی را برگزار کند. اگر این رونمایی بخواهد صورت بگیرد، تنها یک نمایش ساده در وب‌سایت اپل خواهد بود.

از طرف دیگر اگر اپل بخواهد این رونمایی را در مراسم معرفی مک‌بوک‌های و آی‌مک‌های جدید در ابتدای سال 2016 انجام دهد، باز هم غیر معمول و عجیب خواهد بود.

در مورد مشخصات فنی این تبلت اطلاعاتی در دست نیست، اما احتمالاً از سخت‌افزار مشابهی با آی‌پدهایی که اخیراً معرفی شده‌اند، برخوردار خواهد بود که بر همین اساس ممکن است از یک پردازنده A9X به همراه 2 گیگابایت حافظه رم، دوربین 8 مگاپیکسلی iSight، دوربین سلفی 2.1 مگاپیکسلی بهره‌مند بوده و در دو نسخه 64 و 128 گیگابایتی عرضه شود.

از آنجایی که انجام این‌چنین کاری خارج از رسم همیشگی اپل بوده، باور کردن این شایعه کمی سخت بوده و فعلاً در هاله‌ای از ابهام است.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.