پورشه خودرو مفهومی Mission E را معرفی کرد؛ یک سدان اسپرت زیبای تمام الکتریکی!

مسئولان پورشه در کنفرانس ویژه خبری گروه فولکس‌واگن در خصوص ویژگی‌ها و قابلیت‌های مدل جدید 911 صحبت کردند. اما خبر مهم اینکه Mission E که یک خودروی چهارسرنشینه تمام الکتریکی است تفاوتی بارز با طراحی‌هایی که تاکنون از این شرکت مشاهده کرده بودیم دارد.

0

این شرکت در طراحی این خودرو، تمرکز خود را بر روی امکان رانندگی در مسافت‌های بلند گذاشته و با ارائه این طرح مفهومی خودرویی را عرضه خواهد کرد که از توان 600 اسب بخار، شتاب 0 تا 100 در زمانی کمتر از 3.5 ثانیه و سرعت 250 کیلومتر بر ساعت و البته امکان پیمایش بیش از 500 کیلومتر در حالت ویژه ورزشی بهره می‌برد.

Porsche Mission E4

با توجه به شباهت این اعداد و ارقام با مدل Tesla S بعید نیست که شاهد قیمتی مشابه و البته بیش از 100 هزار دلار برای این محصول باشیم. پورشه اعلام کرده این خودرو می‌تواند با استفاده از سیستم 800 ولت توربو شارژینگ ویژه خود در مدت 15 دقیقه تا 80 درصد شارژ شود که سریع‌تر از سیستم سوپرشارژر تسلا است.

Porsche Mission E3

بنابر آنچه در طرح اولیه مشاهده می‌شود Mission E از قابلیت‌هایی فراتر از سیستم صوتی بهره می‌برد و به تجهیزاتی با صفحه‌نمایش OLED در کنار سیستم رهگیری حرکت چشم‌ها تجهیز شده است. یکی از مواردی که در نگاه اول نظر راننده را به خود جلب خواهد کرد استفاده از دوربین رهگیر احساسات در آینه عقب است که می‌تواند احساسات راننده را نمایش دهد.

Porsche Mission E2

این اطلاعات در کنار نمایش مواردی مانند مسیر و یا سرعت را می‌توانید از طریق یک لینک با دوستانتان در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. Mission E همچنان یک طرح اولیه می باشد و هنوز هیچ خبری از زمان رسمی آغاز به تولید آن نیست.

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.