دعوتنامه مایکروسافت برای چهاردهم مهرماه برای رونمایی از محصولات جدید مبتنی بر ویندوز 10

ویندوز ۱۰ مایکروسافت با وعده و وعید‌های فراوان از جانب این غول بزرگ‌ نرم‌افزاری روانه بازار شده است، اکنون نوبتی هم که باشد نوبت محصولات جدیدی است که با استفاده از ویندوز ۱۰ امکانات بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

0

به همین منظور مایکروسافت مراسمی را در چهاردهم مهر ماه در نیویورک برگزار می‌کند تا ساتیا نادلا، مرد شماره یک‌ مایکروسافت، چشم علاقه‌مندان را به محصولات و فناوری‌های جدید این شرکت روشن کند.

بدون شک مایکروسافت در این مراسم حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت و محصولات جدیدی از جانب این شرکت رونمایی می‌شوند در بین این محصولات، سرفیس هاب (Surface Hub) یکی از تجهیزات جدیدی است که بیشتر از بقیه انتظار آنرا می‌کشیم، این محصول به احتمال زیاد نحوه برگزاری جلسات در اتاق کنفرانس را در آینده دگرگون می‌کند.

Microsoft-October-6th

از همان ابتدای معرفی این محصول نیز اشتیاق کاربران به چشم می‌خورد و انتظار می‌رود مایکروسافت ۱۱ دی ماه سال جاری (حدود سه ماه دیگر) این محصول را با قیمتی بین ۷ تا ۲۰ هزار دلار روانه بازار کند.

البته بدون شک مایکروسافت فناوری‌های جذاب دیگری را نیز در ارتباط با ویندوز ۱۰ به رخ حضار خواهد کشید، تبلت‌ جدید سرفیس، گوشی‌های هوشمند لومیا، ابداعات جدید در ایکس‌باکس وان و تجهیزات کامپیوتری پیشرفته مواردی هستند که بیش از همه انتظار آنها را در این مراسم می‌کشیم. ناگفته نماند که هولولنز نیز به عنوان هدست واقعیت مجازی مایکروسافت بدون شک در این مراسم خودی نشان خواهد داد.

engadget.com

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.