سامسونگ مدت گارانتی باتری گوشی‌های خود در ایران را به یک سال افزایش داد

گوشی‌های هوشمند به بخش جدانشدنی زندگی امروز تبدیل شده‌اند. در مهمانی و سفر حضور دارند و لحظات خوش و به‌یادماندنی را ماندگار می‌کنند، در جلسات کاری، ابزاری کارآمد برای یادداشت‌برداری و ضبط صدا هستند و علاوه بر این، در هر زمان و هر مکانی می‌توان به کمک آن‌ها کتاب خواند و موسیقی گوش کرد؛ اما تمامی این کاربردهای جذاب فقط در صورتی مؤثر است که باتری تلفن همراه با شما همراهی کند!

4

شرکت سامسونگ به‌عنوان یکی از پیشتازان صنعت موبایل به‌منظور خدمت‌رسانی بیشتر به کاربران موبایل‌های سامسونگ، مدت‌زمان گارانتی باتری‌های خود را افزایش داده است.

ممکن است تمامی نکات تخصصی را درباره شارژ گوشی رعایت کرده باشید اما همچنان باتری گوشی هوشمند شما در مدت کوتاهی خالی می‌شود و نیاز به تعویض باتری دارد. به‌تازگی شرکت سامسونگ از ارائه سرویسی ویژه برای تلفن‌های همراه خود خبر داده و مدت‌زمان گارانتی باتری‌های موبایل را افزایش داده است.

پیش از این، تلفن‌های همراه سامسونگ شامل شش ماه گارانتی تعویض بودند، اما سامسونگ به‌منظور خدمت‌رسانی بیشتر به کاربران تلفن‌های همراه خود، مدت‌زمان گارانتی باتری‌های خود را افزایش داده است.

به این ترتیب که تمامی گوشی‌های تلفن همراه سامسونگ که در ایران با گارانتی معتبر و از نمایندگی‌های مجاز خریداری‌شده باشند، شامل یک سال گارانتی تعویض خواهند بود. کاربران تلفن‌های سامسونگ می‌توانند پس از گذشت یک سال از اولین راه‌اندازی گوشی موبایل، از این طرح ویژه استفاده کنند و در صورت خرابی باتری، آن را با باتری جدید تعویض کنند.

لازم به ذکر است کاربران می‌توانند از مرکز تماس مشتریان موبایل سامسونگ برای دریافت اطلاعات و راهنمای‌های احتمالی در خصوص انواع گارانتی‌های سامسونگ بهره بگیرند.

مرکز اختصاصی تماس مشتریان موبایل سامسونگ با شماره 42132-021 از شنبه تا چهارشنبه به‌جز روزهای تعطیل از ساعت 8:00 تا 17:00 و پنجشنبه‌ها از ساعت 8:00 تا 12:30 آماده ارائه مشاوره و پاسخ‌گویی تلفنی است.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. فرهود می‌گوید

    الان 3 ماه هستش در به در دنبال باتری اورجینال note edge هستم پیدا نمیکنم معلوم نیست چه خبره تو این کشور

  2. sarw می‌گوید

    باطری هاوشارژرهای سامسونگ خوبه به شرطی که بعضی فروشنده های محترم اونهاروباباطری وشارژرقلابی عوض نکنند
    کاشکی سامسونگ واسه این موضوع فکری بکنه

  3. استاد جعفر می‌گوید

    قبول دارم باتری سامسونگ بده
    ولی اگه پاور بانک و برق دم دست باشه
    یکی از نه بهترین پردازنده بهترین صفحه نمایش بهترین رم رو داره که موقع کار کردن با اون بهترین لذت رو ازش برد
    Galaxy tab s بهترین سرعت کلاک رو داره و همه بهش غبطه میخورن
    کلاک برابر یه لپ تاپ میان رده است
    اگر تب اس از چند سیستم عاملی پشتیبانی میکرد ادم میتونست ویندوز و اندروید رو باهم داشته باشه

  4. سعید می‌گوید

    باتری ها و شارژرهای سامسونگ آشغال ترین در نوع خودشون هستن! حداقل تا گلکسی اس ۵ که اینجوری بود!!