تماشا کنید: قابلیت جالب گوشی هوشمند Mate S هواوی برای اینکه هیچ‌وقت آن را گم نکنید!

میت اس هواوی که اوایل ماه جاری در نمایشگاه ایفا 2015 رسما رونمایی شد و به سنسور اثر انگشت و تکنولوژی فورس تاچ مجهز است ویژگی‌ای دارد که بواسطه آن دیگر لازم نیست به ذهنتان فشار بیاورید که گوشی‌تان را کجا گذاشته‌اید!

0

تمام آنچه لازم است انجام دهید این است که به تنظیمات فرمان صوتی رفته و یک کلید واژه‌ی دلخواه انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر کلید واژه انتخابی شما “میت S” باشد کافیست بگویید” سلام میت S، تو کجایی؟” و در یک چشم به هم زدن گوشی شروع به لرزش می‌کند، نمایشگرش روشن و خاموش می‌شود، موسیقی پخش می‌کند و پشت سر هم می‌گوید “من اینجا هستم”!

چیپست هشت هسته‌ای Kirin 935 در قلب گوشی جای گرفته و با 3 گیگابایت رم و 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی همراه می‌شود. نمایشگر 5.5 اینچی آمولدِ فول اچ‌دی، دوربین اصلی 13 و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی از دیگر خصوصیات این دستگاه به شمار می‌آید که سیستم عامل اندروید 5.1.1 با رابط کاربری Emotion UI 3.1 به آن حیات می‌بخشد.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.