ابزار Xcode وجود رم 2 گیگابایتی در آیفون 6S و 6S پلاس و رم 4 گیگابایتی در آی‌پد پرو را تائید می‌کند

این‌روزها گوشی‌های تراز اول بازار به راحتی از ۳ گیابایت رم برخوردار هستند و تعداد گوشی‌هایی که از ۴ گیگابایت رم بهره می‌برند نیز کم نیست و انتظار می‌رود روز‌به‌روز به تعدادشان افزوده شود، در همین خبرهایی از استفاده آیفون 6s و 6s پلاس از تنها ۲ گیگابایت رم به گوش می‌رسد در حالی‌که از قرار معلوم آی‌پد پرو ۴ گیگابایت رم دارد.

0

اگر اهل برنامه‌نویسی iOS باشید بدون شک ابزار Xcode را می‌شناسید این ابزار برای توسعه اپلیکیشن‌های اپل به کار می‌رود، اخیراً‌ یکی از برنامه‌نویس‌های این سیستم‌عامل با نام کاربری (@hamzasood) در پیغام توئیتری مدعی شد که Xcode گزارش می‌دهد آیفون 6s و 6s پلاس از 2 گیگابایت رم بهره می‌برد.

ناگفته نماند که استفاده از ۲ گیگابایت رم در آیفون‌های جدید اپل مطلب جدیدی نیست و مدت‌های زیادی است که این شایعه دهان به دهان می‌چرخد اما تاکنون منبعی نتوانسته بود آنرا تایید کند. در همین حین شرکت معتبر ادوبی نیز در مراسم خبری Creative Cloud‌ خود اعلام کرد که آی‌پد پرو به چهار گیگابایت رم مجهز است، اما صحبت‌های خود را چندین ساعت پیش پس گرفت.

طرفداران اپل به خوبی می‌دانند که این شرکت روی رم به کار رفته در محصولات خود حساسیت دارد و به هیچ وجه علاقه‌ای ندارد کسی به میزان رم استفاده شده در آی‌پد یا گوشی‌های این شرکت اشاره کند، اپل به تازگی کنفرانس خبری به نام Hey Siri برگزار کرده بود که طبق معمول در این مراسم نیز نسبت به برملا کردن میزان رم آیفون‌ 6s‌یا آیفون 6s پلاس و همچنین آی‌پد پرو سکوت اختیار کرد.

مشخص نشده که دلیل اپل از عدم تمایل نسبت به افشا کردن میزان رم به کار رفته در محصولات‌ خود چیست، اما اپل هرچقدر هم که راز دار باشد بدون شک کاربران حساس مانند این توسعه‌دهنده نرم‌افزاری به راحتی سر از این راز مگوی اپل در‌می‌آورند.

macrumors.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.