تقاضای بالا‌تر از حد انتظار برای رنگ Rose Gold آیفون 6S پلاس اپل

اپل چشم علاقه‌مندان گوشی‌های هومشمند خود را به آیفون 6s و 6s پلاس روشن کرد و خریداران قادر هستند این عزیزدردانه‌های اپل را پیش‌خرید کنند،‌ در این بین امسال اپل رنگ‌های نقره‌ای،خاکستری، طلایی و قرمز مایل به مسی (Rose Gold)‌ را برای گوشی‌های خود در نظر گرفته تا خریداران از لحاظ رنگ‌بندی قدرت انتخاب بیشتری داشته باشند؛ اما این‌گونه که پیداست رنگ Rose Gold آیفون 6s‌پلاس خریدار بیشتری دارد.

0

بر اساس گزارش‌ها، وب‌سایتی که وظیفه بررسی و رصد کردن میزان خرید و زمان تحویل کالاهای گوناگون را از کشورهای مختلف جمع‌آوری می‌کند، از تمایل بیشتر خریداران به انتخاب رنگ قرمز مایل به مسی (Rose Gold)‌ آیفون 6s پلاس خبر می‌دهد، این محصول خوش قد و بالا و زیبای اپل بین ۳ تا ۴ هفته دیگر برای خریداران ارسال خواهد شد.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده،‌در آمریکا آیفون 6s‌پلاس با رنگ قرمز مایل به مسی برای کابران شبکه مخابراتی T-Mobile در نسخه‌های ۱۶، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی بین ۳ تا ۴ هفته دیگر روانه بازار شود. نسخه AT&T  این محصول نیز در مدل‌های ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی از ۳ تا ۴ هفته دیگر در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. سایر آیفون‌های 6s‌ پلاس نیز که پیش‌خرید شده‌اند بین ۲ تا ۳ هفته دیگر به دست علاقه‌مندان می‌رسند. اما در این بین علاقه‌مندان سایز کوچک‌تر آیفون جدید از شانس بیشتری برخوردارند و محصول آنها زودتر به دستشان خواهد رسید.

گفته می‌شود در بیشتر مناطق آمریکا افرادی که گوشی آیفون 6s‌ را خریداری کرده‌اند کالای مورد نظرشان در تاریخ سوم مهر ماه برای آنها ارسال خواهد شد. جالب اینجاست که درخواست خرید آیفون 6s با رنگ قرمز مایل به مسی در نسخه‌ ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی نیز با تاخیر برای خریداران ارسال خواهد شد و اپل قول داده تا بین ۲ تا ۳ هفته دیگر این محصول زیبا را برای کاربران ارسال کند.

گزارش‌ها و آمار بدست آمده از سایر کشورها به خصوص چین نیز حکایت از تمایل بیشتر خریداران به رنگ قرمز مایل به مسی آیفون‌های جدید دارد. با این حساب باید گفت شرکت‌های تولید کننده برای فروش بیشتر گوشی‌های خود به غیر از فاکتورهای سخت‌افزاری و در نظر گرفتن موارد زیبا شناختی طراحی در محصول خود از این پس باید حساب ویژه‌ای نیز برای رنگ‌بندی گوشی باز کنند.

phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.