مایکروسافت تائید کرد: آفیس 2016 ویندوز در 31 شهریور رسما عرضه می‌شود

علاقه‌مندان آفیس امسال منتشر نسخه جدید این محصول پرآوازه مایکروسافت هستند اما تاکنون تاریخ دقیقی از زمان انتشار آفیس ۲۰۱۶ از جانب این غول نرم‌افزاری اعلام نشده بود، اکنون مایکروسافت برای اینکه کاربران را از بلاتکلیفی بیرون بیاورد، تاریخ دقیق انتشار آفیس جدید خود را رسما اعلام کرد، این محصول پرطرفدار حدود ده روز دیگر در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

1

مایکروسافت نسخه پیش‌نمایش آفیس ۲۰۱۶ را حدود سه ماه پیش در اختیار کاربران حرفه‌ای قرار داده بود و ۳۱ شهریور ماه این محصول مهر تایید برای انتشار دریافت خواهد کرد تا چشم کاربران در سرتاسر دنیا به جمال آن روشن شود.

اگر از طرفداران محصولات سری آفیس هستید بد نیست بدانید به‌روز‌رسانی‌های اساسی در این نسخه اعمال شده است، امکان کارکردن چند نفر بر روی یک سند واحد که تاکنون تنها برای کاربران نسخه آفیس آنلاین ممکن بود در آفیس ۲۰۱۶ برای تمام کاربران در دسترس است. به این ترتیب چندین کاربر، همزمان قادر هستند بر روی یک سند واحد کار کنند و بدون درنگ نتیجه‌ تغییرات آنها اعمال شود.

فرآیند سینک یا همسان‌سازی اسناد نیز در نسخه آفیس ۲۰۱۶ آسان‌تر شده است تا کاربران بتوانند به راحتی مستندات خود را که بر روی کامپیوتر ذخیره شده است با حساب کابری ابری خود سینک کنند و در آینده آنها را از کامپیوتر و دستگاه‌های مختلفی ویرایش نمایند.

ساتیا نادلا، سکان‌دار یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های نرم‌افزاری دنیا، تاکید خاصی بر روی قابلیت‌های پلتفرم هوشمند رایانش ابری مایکروسافت دارد. ناگفته نماند که نسخه مایکروسافت آفیس برای کاربران مک نیز از تیر ماه عرضه شده است،‌البته این نسخه محدودیت‌های آفیس ۳۶۵ را داراست. مایکروسافت برای اینکه کاربران مک را راضی نگه‌ دارد، پیش‌ از این اعلام کرده بود که نسخه‌ کامل آفیس این شرکت برای مک در شهریور ماه منتشر خواهد شد، اما از قرار معلوم این گفته وعده‌ای بیش نبوده چرا که شهریور رو به اتمام است و خبری از نسخه مکِ آفیسِ مایکروسافت در کار نیست که نیست.

به هر ترتیب باید گفت انتشار آفیس ۲۰۱۶ برای تمامی پلتفرم‌ها ممکن است دیر و زود داشته باشد اما بدون شک سوخت و سوز ندارد و دیری نخواهد پایید که تمامی کاربران با سیستم‌عامل‌های مختلف به این محصول پرطرفدار مایکروسافت دسترسی داشته باشند.

venturebeat.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. masoud می‌گوید

    سلام
    فرق نسخه آزمایش با رسمی چیه؟
    من نسخه آزمایش رو دارم و با فارسی مشکلاتی داره آیا ربطی به نسخه آزمایش داره؟