نتایج بنچمارک منتسب به گلکسی اس 7 از رم 4 گیگابایتی، اسنپ‌دراگون 820 و صفحه نمایش 5.7 اینچی خبر دارند

پیش از این خبرهای غیر رسمی حکایت از بهره‌مندی Galaxy S7 سامسونگ از دو نسخه مجهز به اندازه‌های متفاوت صفحه‌نمایش خبر می‌دادند و اکنون خبرهای بیشتری نیز در خصوص این گوشی هوشمند منتشر شده است.

1

به‌نظر می‌رسد نسخه آزمایشی این دستگاه هوشمند در تست‌های برنامه بنچمارک آنتوتو مورد ارزیابی قرارگرفته و نتایج این نسخه که کد ویژه آن Lucky اعلام شده به انتشار رسیده است. یکی از مهم‌ترین موارد منتشر شده به اندازه صفحه‌نمایش این دستگاه مربوط است.

antutu-samsung-galaxy-s7-lucky

آن‌طور که مشخص است این دستگاه هوشمند از صفحه‌نمایش 5.7 اینچی بهره‌مند خواهد شد که در حال حاضر می‌توانید در سری گلکسی نوت مشاهده کنید. این موضوع می‌تواند به معنای تولید دو نسخه متفاوت از گلکسی اس 7 این شرکت باشد. رزولوشن صفحه‌نمایش دستگاه نیز 2560 در 1440 پیکسل اعلام شده که البته باتوجه به بهره مندی پرچمدار جدید سونی، اکسپریا زد 5 پرمیوم از رزولوشن 4K، این مقدار زیاد به نظر نمی‌رسد.

دیگر ویژگی‌های منتشر شده در بنچمارک‌ها شامل بهره‌مندی از پردازنده اسنپ دارگون 820 است که به‌نظر می‌رسد در حال حاضر توسط سامسونگ در حال آزمایش و بررسی است.

از سوی دیگر وب‌سایت SamMobile اعلام کرده این شرکت همچنان در حال ارزیابی استفاده از این تراشه و یا تراشه Exynos 8890 با اسم رمز Mongoose است.

آن‌طور که از شواهد پیداست احتمال عرضه دو نسخه متفاوت مجهز به پردازنده‌های یادشده نیز وجود دارد. دیگر مشخصه‌های جالب، شامل بهره‌مندی از دوربین پشتی 16 مگاپیکسلی در کنار دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی است.

لازم به ذکر است که چنین مشخصاتی را می‌توانید در حال حاضر در گلکسی اس 6 و گلکسی نوت 5 نیز مشاهده کنید. از سوی دیگر SamMobile اعلام کرده شرکت سامسونگ همچنان در حال آزمایش دوربین 20 مگاپیکسلی مجهز به ISOCELL است.

نتایج آنتوتو همچنین از بهره‌مندی این دستگاه هوشمند از 4 گیگابایت رم خبر می‌دهند که در حال حاضر تنها در گلکسی نوت 5 این شرکت به کار گرفته شده است. نهایتا فضای ذخیره‌سازی داخلی نیز از نوع UFS 2.0 بوده و انتظار می‌رود سه گزینه مجهز به فضاهای ذخیره‌سازی متفاوت در اختیار کاربران قرارگیرد.

phandroid

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. ََAmir می‌گوید

    خب حالا خلاقیت این مدل با قبلی چی خواهد بود!!!!!!