آیفون 6S و آیفون 6S پلاس از رم دو گیگابایتی برخوردار هستند

همان‌گونه که همواره در رونمایی از محصولات شرکت اپل شاهد بوده‌ایم این شرکت هیچ سخنی در خصوص میزان رم به‌کارگرفته شده در دستگاه‌های خود به میان نمی‌آورد. با این اوصاف یک کارمند قسمت پشتیبانی شرکت اپل میزان رم این گوشی‌های هوشمند را اعلام کرده است.

0

در یکی از زیرشاخه‌های وب‌سایت Reddit این کارمند شرکت اپل اعلام کرده است آیفون 6 اس و 6 اس پلاس از دو گیگابایت رم بهره می‌برند. این در حالی است که شایعات پیشین نیز حکایت از این موضوع داشتند. دیگر مشخصه‌های سخت‌افزاری این دستگاه‌های هوشمند شرکت اپل شامل بهره‌گیری از جدیدترین تراشه A9 شصت و چهار بیتی شرکت اپل در کنار گرافیک بهبود یافته است. هنوز جزئیات کامل این سخت‌افزارها اعلام نشده است.

این در حالی است که تنها چند ساعت از مسجل شدن بهره‌مندی آی‌پد پرو از میزان چهارگیگابایت رم می‌گذرد. این مقدار بیشترین میزان رمی است که در گوشی‌ها و تبلت‌های هوشمند این شرکت به کار گرفته شده است.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.