آی‌پد پرو از چهار گیگابایت رم یعنی دو برابر آی‌پد ایر 2 برخوردار است

در حالی که آی‌پدهای پیشین شرکت اپل دستگاه‌هایی به‌منظور استفاده از محتویات تولیدی توسط دستگاه‌های دیگر بودند، آی‌پد پرو جدید اپل سعی دارد این روند را تغییر داده و به نوعی خود به یک تولیدکننده محتوا مبدل شود.

0

در همین راستا شرکت‌هایی مانند مایکروسافت و ادوبی به کمک اپل آمده‌اند تا بسته‌های نرم‌افزاری لازم را در اختیار این شرکت قراردهند اما به‌نظر می‌رسد جزئیات جالب‌تری نیز در راه است. بنابر تایید ادوبی، آی‌پد پرو از تراشه A9X در کنار چهار گیگابایت رم بهره می‌برد لازم به ذکر است که این مقدار رم دو برابر بیشتر از میزان رم موجود در آی‌پد ایر 2 است.

به‌نظر می‌رسد با توجه به بهره‌گیری از قابلیت‌های نرم‌افزاری مانند امکان تقسیم صفحه‌نمایش و یا مالتی تسکینگ و البته اجرای برنامه‌های سنگین‌تر مانند Photoshop Sketch,Adobe Comp و دیگر برنامه‌های تحت سرویس ابری، این نیاز به میزان رم بیشتر یک الزام برای اپل به حساب می‌آمده است. از سوی دیگر ویرایش فایل‌های ویدئویی 4K نیز موضوعی نیست که به سادگی و با سخت‌افزار ضعیف به دست آید.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.