طعنه سونی به اپل و سوال از سیری در خصوص عمر شارژ باتری آیفون‌های جدید!

بلافاصله پس از مسجل شدن این موضوع که آیفون‌های جدید شرکت اپل از ظرفیت باتری مشابه با آیفون‌ 6 های سال پیش بهره می‌برند، شرکت سونی با بهره‌گیری از نقطه قوت گوشی‌های هوشمند تولیدی خود یک چالش جدید برای شرکت اپل ایجاد کرد.

2

این شرکت ژاپنی اقدام به انتشار توییتی مشابه با توییت ماه گذشته کرده (در توییت ماه گذشته از Siri در خصوص عملکرد باتری گوشی‌های هوشمند جدید سوال شده بود و این دستیار هوشمندِ اپل، گزینه مهاجرت به گوشی‌های هوشمند سونی را پیشنهاد داده بود) که در آن به امکان بهره‌گیری از باتری‌های قدرتمند گوشی‌های سری اکسپریا زد 5 سونی به‌منظور استفاده به مدت 2 روز اشاره شده است.

این توییت سونی همچنین لینکی به وب‌سایت سونی را در دل خود جای داده که به کاربران iOS در جهت مهاجرت به سمت استفاده از گوشی‌های تولیدی سونی کمک خواهد کرد. همان‌گونه که مستحضرید سه‌گانه جدید اکسپریای سونی در قالب اکسپریا زد 5، اکسپریا زد 5 کامپکت و نهایتا اکسپریا زد 5 پرمیوم هفته پیش رونمایی شد و پس از آن نیز با کاهش قیمت (پیش از عرضه) روبرو شد. این در حالی است که شایعات جدید نیز از امکان تولید نسخه پرمیوم برای زد 5 کامپکت و البته احتمال عرضه زد 5 اولترا در آینده‌ای نزدیک خبر می‌دهند.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. ََAmir می‌گوید

    ادم عقلش کمه
    اندروید بخره تا یه سال بعدش قیمتش نصف بشه
    دو سال بعدشم از رده خارج؟؟؟

    1. شهرام می‌گوید

      یعنی تمام دنیا که دارن از اندروید استفاده میکنن عقلشون کمه…….. و فقط عقل شما زیاده؟؟؟!!!