آیفون‌های قدیمی اپل دیگر در رنگ طلایی عرضه نخواهند شد

با وجود رونمایی اپل از نسل جدید آیفون‌های خود یعنی 6S و 6S پلاس، به نظر می‌رسد این شرکت فعلاً قصد ندارد تا فروش آیفون‌های 6، 6 پلاس و آیفون 5 اس را متوقف کند.

0

این در حالی است که با عرضه آیفون‌های جدید، مدل‌های قدیمی‌تر کاهش قیمت را تجربه خواهند کرد اما این شرکت فروش آن‌ها را ادامه خواهد داد با این تفاوت که یکی از گزینه‌های این محصولات حذف خواهد شد.

اگر به وب‌سایت اپل سر بزنید، متوجه خواهید شد که آیفون‌های قدیمی یاد شده دیگر در رنگ طلایی فروخته نخواهند شد و این رنگ از گزینه‌های موجود حذف شده است. کاربران تنها می‌توانند رنگ‌های خاکستری و نقره‌ای را خریداری نمایند. لازم به ذکر است که این موضوع تنها برای فروش آنلاین صادق بوده و ممکن است رنگ طلایی این گوشی‌ها در گوشه‌کنار فروشگاه‌های خرده‌فروشی موجود باشد.

iphone_6_no_gold-640x388

این احتمال وجود دارد که اپل این‌ کاهش تنوع رنگ در مدل‌های قدیمی‌تر را برای تمرکز روی تولید مدل‌های جدید اعمال کرده است. فراموش نکنید که اپل برای آیفون‌های جدید علاوه به سه رنگ قبلی، یک رنگ جدید در غالب “رز طلایی” یا صورتی روشن در نظر گرفته است پس حذف یک رنگ به پیچیده نشدن پروسه تولید آیفون کمک خواهد کرد.

با این تفاسیر، اپل نمی‌خواهد به خاطر دست‌ پاگیر بودن عرضه نسخه طلایی رنگ مدل‌های قدیمی، تأخیری در عرضه آیفون‌های جدید رخ دهد.

ubergizmo

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.