مقایسه کنید: قد و قواره آیفون 6S پلاس در برابر گلکسی نوت 5، اکسپریا زد 5 و سایر رقبا

اپل شب گذشته از دو نسخه آیفون با صفحه‌نمایش 4.7 و 5.5 اینچی تحت نام‌های آیفون 6 اس و 6 اس پلاس رونمایی کرد که هر یک را در مطالبی جداگانه مورد بررسی قرار دادیم و حال نوبت آن است که نسخه بزرگ‌تر این محصول را نسبت با دیگر بلندقامتان بازار مورد را از لحاظ قد و قواره مورد ارزیابی قرار دهیم.

0

در نگاه اول می‌توان دریافت که اپل به دنبال عرضه فبلتی بالا رده در جهت رقابت با بلندقامت مبتنی بر اندروید بازار بوده است، از این رو هر قابلیتی که در آستین داشته در آیفون 6 اس پلاس به کار گرفته که البته ماژول فورس‌تاچ باعث افزایش ضخامت دستگاه نسبت به نسل پیشین آن شده است.

در هر حال در ادامه می‌توانید به طور اجمالی مقایسه‌ای میان قد و قواره آیفون 6S پلاس در برابر گلکسی نوت 5، اکسپریا زد 5 پرمیوم، جی 4، میت اس و دیگر رقبای آن انجام دهید.

Plus-sized-Apple-iPhone-6s-Plus-size-comparison-vs-Note5-Z5-and-others

همان‌طور که مشاهده می‌شود، آیفون 6 اس پلاس علی‌رغم برخورداری از نمایشگری 5.5 اینچی نسبت به پنل نمایشگر 5.7 اینچی گلکسی نوت 5، دارای ابعاد فیزیکی بزرگتریست که البته یکی از دلایل آن برخورداری از دکمه هوم گرد مانند که تاچ آی‌دی با آن ادغام شده می‌باشد.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.