کاهش قیمت رسمی آیفون 5S، آیفون 6 و آیفون 6 پلاس پس از رونمایی اپل از آیفون‌های جدید

دوست داران برند اپل می‌دانند که این شرکت شب گذشته از سری تازه گوشی هوشمند و تبلت خود رونمایی کرده است، پس بر  بالطبع بر اساس یک رسم قدیمی باید منتظر کاهش قیمت نسل‌های پیشین این دو محصول پرطرفدار اپل باشیم.

0

بدون شک گل سرسبد محصولاتی که شب گذشته از سوی اپل معرفی گردید نسل جدید گوشی هوشمند این شرکت تحت عنوان آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس است که با قیمتی به مراتب بالاتر نسبت به نسل قبلی راهی بازار می‌شود، از این رو ساکنین کوپرتینو برای مقابله با کاهش فروش نسل‌های پیشین این محصول قیمت آیفون 6 و 6 اس را در کنار آیفون 5 اس کاهش داده‌اند.

بر این اساس از فردا صبح هر عدد آیفون 6 آنلاک با قیمت رسمی 549 دلار فروخته خواهش شد، این در حالیست که آیفون 6 اس نیز با برچسب قیمت 649 دلاری عرضه می‌شود. البته کار به همین‌جا ختم نمی‌شود به طوری که می‌توانید به طور ماهانه و به مدت دو سال با پرداخت 19 دلار صاحب یک آیفون 5 اس شوید.

از آنجا که اپل به طور متوسط تا دو نسل پیشین محصولات خود را پشتیبانی می‌کند، می‌توانیم بگوییم که هم‌اکنون تمامی گوشی‌های تحت حمایت رسمی این شرکت از تراشه‌هایی با معماری 64 بیتی بهره می‌برند. این نکته باعث خواهد شد توسعه‌دهندگان برنامه‌هایی به مراتب قدرتمندتر را با خیالی راحت راهی اپ استور کنند.

engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.