صف بستن مقابل فروشگاه‌های اپل پیش از رونمایی رسمی از آیفون‌های جدید آغاز شده است!

هر زمان که صحبت از معرفی یک دستگاه یا یک سرویس جدید اپل است، می‌توانید مطمئن باشید که تعدادی از هواداران متعصب این برند هستند که همیشه می‌خواهند اولینی باشند که این محصول را در دست می‌گیرند، حتی اگر به قیمت چادر زدن و خوابیدن در مقابل فروشگا‌ه اپل تمام شود.

0

apple-store-line

این امر امروز دیگر به یک چرخه عادی تبدیل شده است که هر سال شاهد آن هستیم. حالا که مشخص گردیده اپل مراسم رونمایی از نسل جدید آیفون را امشب برگزار می‌کند، شخصی پیش از این رونمایی در مقابل فروشگاه اپل در استرالیا چادر زده است!

شاید دلایلی زیادی را برای اقدام این شخص بتوان برشمرد اما از یک چیز می‌توان اطمینان داشت و آن هم تأثیر رسانه‌هاست. این فرد می‌تواند با این کار خود حداقل 15 دقیقه در مقابل نگاه کاربران در سراسر جهان که چشمشان به این مراسم است، به شهرت برسد و شانس این را داشته باشد که نام او در تاریخ کتاب رکورد یا چیزهایی ازاین‌دست ثبت شده و برای خود یک رکورد رقم بزند!

این‌گونه اشخاص مانند افرادی هستند که در یک مسابقه بخت‌آزمایی یا چیزی شبیه به آن، تمام بلیت‌ها و برگه‌های موجود را خریداری می‌کنند.

اپل قصد دارد تا بار دیگر برای اینکه از غافله عقب نماند نسل جدید آیفون به همراه آیپد پرو را امشب معرفی کند. این احتمال وجود دارد تا در این مراسم نسل جدید اپل تی‌وی هم رونمایی شود. اگر هر سه این دستگاه‌ها رونمایی شوند، مشخصاً اپل خواهد توانست یک حرکت چشمگیر و تاریخی را برای خود ثبت کند.

با این تفاسیر شاید بتوان برای این‌گونه هواداران متعصب این حق را قائل شد که با چادر زدن و در صف ایستادن پیش از موعد می‌توانند از اولین کسانی باشند که این رویداد مهم را شاهد هستند و این محصولات جدید را امتحان می‌کنند.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.