دوربین واقعیت مجازی اودیسه شرکت GoPro تنها به افراد واجد شرایط عرضه می‌شود

مطمئنا شما هم دوربین چند قسمتی GoPro را که در نمایشگاه Google I/O رونمایی شد به‌خاطر می‌آورید. این دوربین هوشمند اکنون در قالب محصولی به نام اودیسه در دسترس قرارگرفته است.

0

این دوربین فوق حرفه‌ای را هم‌اکنون می‌توانید با قیمت 15 هزار دلار پیش‌خرید کنید و تا دو ماه آینده تحویل بگیرید. این دوربین قسمتی از پلتفرم واقعیت مجازی 360 درجه سه‌بعدی گوگل است.

اودیسه از 16 دوربین مدل GoPro Hero4 Black بهره می‌برد و از آنچه گوگل از آن تکنولوژی Jump Assembler یاد می‌کند به‌منظور تبدیل ویدئوی همگام‌سازی شده به ویدئوی واقعیت مجازی استریوسکوپیک استفاده می‌کند که برای به‌کارگیری در هدست‌های واقعیت مجازی و یا ویدئوهای منتشر شده در سرویس‌هایی مانند یوتیوب گزینه‌ای ایده‌آل به‌نظر می‌رسد.

GoPro-16-Camera-Rig-Is-Called-Odyssey

مدیر ارشد GoPro، آقای تونی بیتس در این‌خصوص می‌گوید:

واقعیت مجازی یک حرکت جدید به سمت جلو و یک خلاقیت محض با پتانسیل باورنکردنی به‌‌منظور استفاده در برنامه‌های تجاری و هنری است. با ترکیب اودیسه و جامپ، گوپرو تولیدکنندگان محتوا را به سمت استفاده از تکنولوژی‌های جدید به‌منظور تولید، ویرایش و به اشتراک گذاشتن محتوا ترغیب می‌کند. ما می‌دانیم که کاربران GoPro از جمله تولیدکنندگان با استعداد محتوا در جهان هستند و به همین دلیل بی‌صبرانه منتظر نحوه استفاده آن‌ها از دوربین اودیسه به‌منظور ثبت ویدئوهای ماندگار هستیم.

لازم به ذکر است که GoPro و گوگل در حال حاضر دوربین اودیسه را تنها به کسانی که از دیدگاه آن‌ها شرایط لازم را دارند می‌فروشند. افراد علاقمند باید در برنامه ویژه دسترسی به اودیسه ثبت نام کنند تا نهایتا بسته مهیا شده شامل 16 دوربین، میکروفون، ضمانتنامه و برنامه پشتیبانی را دریافت کنند.

techcrunch

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.