قیمت و زمان عرضه ساعت هوشمند Gear S2، S2 3G و Gear S2 کلاسیک

در مراسم IFA 2015 شاهد رونمایی سامسونگ از ساعت هوشمندی بودیم که توانست دل علاقه‌مندان به ساعت‌های هوشمند را برباید، ساعت هوشمند سامسونگ Gear S2 اکنون مرحله رونمایی را رد کرده و قیمت و زمان عرضه آن نیز مشخص شده است.

0

رابط کاربری آسان و راحت این ساعت هوشمند به همراه سازوکار به خدمت گرفته شده در Gear S2 باعث شده تا این ساعت هوشمند در بدو ورود به کارزار ساعت‌های هوشند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد، در کنار این موارد نسخه 3G این ساعت هوشمند نیز به برگ‌برنده‌ای برای افزایش فروش این سری از ساعت‌های هوشمند سامسونگ تبدیل خواهد شد.

با در نظر گرفتن تمامی این موارد می‌توان شانس زیادی برای موفقیت این ساعت هوشمند در بازار قائل شد؛ از طرف دیگر همان‌گونه که می‌دانید سخت‌افزار و رابط کاربری فاکتورهای مهمی برای خریداران هستند اما در این بین قیمت حرف اول را می‌زند. سامسونگ تاکنون در خصوص قیمت این محصولات رازداری کرده بود اما امروز سکوت خود را شکست و قیمت ساعت هوشمند Gear S2 و Gear S2 Classic را به همراه زمان عرضه آنها به بازار برملا کرد.

Samsung-Gear-S2

براساس اطلاعات منتشر شده از جانب سامسونگ، ساعت هوشمند Gear S2 این شرکت قیمتی برابر با ۳۷۹ یورو در آلمان دارد و انتظار می‌رود در سایر بازارهای اروپایی با قیمت ۳۴۰ یورو به فروش برسد در حالیکه به احتمال زیاد قیمت این محصول در بازار آمریکا برابر با ۳۴۹ دلار خواهد بود.

سامسونگ علاقه‌مندان این محصول را زیاد معطل نخواهد کرد و رسما اعلام کرده که ساعت هوشمند Gear S2 مهر ماه امسال روانه بازار می‌شود. ناگفته نماند که قیمت نسخه 3G این ساعت هنوز مشخص نشده است و سامسونگ وعده داده تا این ساعت را پس از عرضه Gear S2 روانه بازار کند.

ساعت هوشمند Gear S2 Classic نیز در آلمان با قیمت ۴۴۹ یورو به فروش می‌رود و چشم علاقه‌مندان به این محصول در مهر ماه به جمال آن روشن خواهد شد. نسخه 3G‌ این ساعت هوشمند به نوعی کاملا مستقل از Gear S2 است و جالب اینجاست که حتی در نمایشگاه IFA 2015‌ نیز خط و خبری از آن نبود،

به همین‌منظور سامسونگ تاکنون جزئیاتی از قیمت این محصول یا اپراتورهایی که این ساعت هوشمند از آنها پشتیبانی می‌کند به بیرون منتشر نکرده است. از طرف دیگر با توجه به بالارفتن میزان خرید در کریسمس، انتظار می‌رود سامسونگ مدل Gear S2 3G این ساعت هوشمند را در اواخر آذر ماه روانه بازار کند.

phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.