ببینید: اسکنر اثر انگشت Mate S هواوی چقدر سریع است؟

به تازگی تصویری از سرعت عملکرد حسگر اثر انگشت گوشی هواوی Mate S منتشر شده است که سرعت بالای این قابلیت را به رخ رقیبان می‌کشد. با فارنت همراه باشید!

2

گوشی (یا بهتر است بگوییم فبلت) هواوی Mate S یکی از مورد انتظارترین دستگاه‌های اندرویدی بود که سرانجام در نمایشگاه IFA2015 معرفی شد و قرار است که تا پایان این ماه به بازار عرضه شود.

این گوشی با بدنه‌ی فلزی از صفحه نمایش 5.5 اینچی AMOLED با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل و تراکم 400 پیکسل در اینچ با قابلیت فورس تاچ (حساس به فشار نقطه‌ای) برخوردار است.

در زمان معرفی Ascend Mate 7 هواوی مدعی شد که حسگر اثر انگشت این فبلت از تمام گوشی‌های هوشمند دارای این فناوری در بازار مانند آیفون سریعتر است. حالا ظاهراً هواوی دوباره تمام سعی خود را به کار برده تا دوباره این موضوع را در جدیدترین فبلت خود به کار گیرد.

وب‌سایت Androidcentral تصویری متحرک از طرز کار حسگر اثر انگشت این گوشی هوشمند منتشر کرده که سرعت بالای آن را به رخ رقیبان می‌کشد.

پردازنده‌ی 64 بیتی هشت هسته‌ای Hisilicon Kirin 935 (که چهار هسته در فرکانس 2.2 گیگاهرتز و چهار هسته‌ی دیگر در فرکانس 1.5 گیگاهرتز فعالیت می‌کنندسه گیگابایت RAM، دوربین 13 مگاپیکسلی با فلش دوگانه‌ی LED در قاب عقب و دوربین 8 مگاپیکسلی با فلش LED در قاب جلو، حافظه‌ی داخلی 32 و 64 گیگابایتی قابل ارتقا تا 128 گیگابایت از طریق شکاف microSD و باتری 2700 میلی آمپری از دیگر مشخصات این فبلت است.

Huawei-Mate-S-1

وزن این گوشی 156 گرم است و سیستم عامل اندروید 5.1.1 آب نبات چوبی با رابط کاربری Emotion UI 3.1 به صورت پیش‌فرض بر روی این دستگاه نصب است. قرار است نسخه‌ی 32 گیگابایتی با قیمت 649 یورو و نسخه‌ی 64 گیگابایتی با قیمت 699 یورو به بازار عرضه شود.

برای دیدن گالری تصاویر به این مطلب مراجعه کنید.

http://www.androidcentral.com/how-fast-huawei-mate-s-fingerprint-reader

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. پسر کرمونی می‌گوید

    چیو ببینیم؟؟؟ کو ویدیو الآن؟؟؟؟؟؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      :)
      نوشتیم تصویر متحرک که به صورت GIF هست. اگر در تیتر تماشا کنید داشتیم یعنی از ویدئو هم خبری هست. روی تصویر کلیک کنید و صبر کنید تا لود بشه.