این شاید بهترین تصویر درز کرده از نسخه جدید گوشی هوشمند نکسوس 5 جدید گوگل تا زمان رونمایی رسمی باشد

بدون شک امسال شاهد عرضه یک یا دو نکسوس جدید از جانب گوگل خواهیم بود که شایع شده یکی از این گوشی‌ها نکسوس 5X نام دارد و ساخت دست ال‌جی است، اخیراً نیز تصویری از این محصول محبوب در وب‌سایت AndroidPIT‌ منتشر شده است که به جرات می‌توان گفت بهترین تصویر درز کرده از نسخه جدید نکسوس ۵ گوگل ساخت ال‌جی تاکنون است.

0

هما‌ن‌گونه که ذکر شد صحت این تصویر تایید شده و تنها موردی که در مورد آن مشکوک به نظر می‌رسد این است که لوگوی ال‌جی که در تصاویر قبلی پایین لوگوی نکسوس نقش بسته بود در این تصویر مشاهده نمی‌شود. به غیر این مورد با اطمینان خاطر باید گفت که چشم علاقه‌مندان نکسوس با این تصویر به جمال نکسوس جدید گوگل ساخت ال‌جی روشن شده است.

Nexus-5-Lg-2015-leak

پیش از این شایع شده بود که درگاه یو‌اس‌بی نوع C در این محصول لحاظ خواهد شد اما متاسفانه این عکس در زاویه‌ای منتشر شده که صحت آنرا نمی‌توان تایید کرد، به غیر از این مورد، اسکنر تشخیص اثر انگشت در کنار فوکوس خودکار لیزری و دوربین اصلی ۱۲.۷ مگاپیکسلی در آن به چشم می‌خورد.

در خصوص مشخصات سخت‌افزاری نیز شایع شده است که نکسوس ۵ به چیپست اسنپ‌دراگون ۸۰۸ مجهز خواهد بود و از ۳ گیگابایت رم بهره می‌برد، این گوشی تراز اول صفحه‌نمایشی ۵.۲ اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی دارد و ۱۶ و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی برای آن در نظر گرفته شده است،

گوگل و ال‌جی در طراحی نکسوس جدید خوش سلیقگی به خرج داده‌اند و آنرا در رنگ‌های مشکی، آبی و سفید روانه بازار خواهند کرد. جالب اینجاست که نسخه سفید این گوشی در کناره‌ها از رنگ‌ مشکی نیز استفاده کرده که در نوع خود زیبا‌تر شده است.

از لحاظ باتری نیز در این محصول جدید باتری ۲۷۰۰ میلی‌آمپری تعبیه شده تا به راحتی نیاز انرژی این گوشی از لحاظ سخت‌افزاری مرتفع شود.

به احتمال زیاد در تاریخ هفتم مهر ماه جاری (۲۴ روز دیگر) نکسوس یا نکسوس‌های جدید رونمایی می‌شوند و تا آن زمان چاره‌ای نیست به غیر از صبر تا ببینیم گوگل برای طرفداران محصولات سری نکسوس چه گوشی معرفی خواهد کرد.

androidpolice.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.