تماشا کنید: مقر مرکزی جدید اپل از نگاه یک پهپاد سبک

مقر مرکزی جدید حلقه‌ای شکل اپل چیزی در حدود 13 هزار کارمند را در فضایی به وسعت 26 هکتار که چیزی در حدود 230 درصد بزرگ‌تر از مکان فعلی این شرکت است جای خواهد داد.

0

این فضا بدون احتساب مکان 1000 صندلی ویژه کنفرانس‌های این شرکت و فضای 2.7 هکتاری تخصیص داده شده به قسمت تحقیقات و توسعه این شرکت است. به‌منظور ایجاد درک بهتر از این فضا، یک عکاس خوش ذوق به نام Duncan Sinfield ویدئویی را با استفاده از یک پهپاد از این مکانِ در حال ساخت منتشر کرده است.

این ویدئو نمایی کامل از آنچه در طول 31 روز گذشته در این مکان انجام شده را نمایش می‌دهد. وی پیش از این و در تاریخ دهم مردادماه نیز ویدئویی در این خصوص منتشر کرده بود.

 

این مقر که گفته می‌شود با هزینه 5 میلیارد دلاری ساخته خواهد شد و توسط شرکت +Foster طراحی شده است آن‌طور که بیان شده تا اوایل سال 2017 آماده بهره‌برداری خواهد بود. نکته جالب توجه اینکه این مرکز از نظر انرژی مصرفی به‌طور کامل و 100 درصدی خودکفا خواهد بود. انرژی مورد نیاز این مقر تماما از طریق منابع انرژی تجدیدپذیر شامل 6.5 هکتار پنل خورشیدی در آن تامین خواهدشد.

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.