رونمایی آلکاتل از Idol 3C؛ یک پرچمدار واقعا مقرون بصرفه

در سال جاری میلادی شرکت آلکاتل وان‌تاچ، پرچمدار جدیدی را به سری Idol اضافه کرد. Alcatel OneTouch Idol 3 گوشی هوشمند جدید با صفحه‌نمایش 5.5 اینچی ( که البته نسخه 4.7 اینچی آن نیز عرضه شده) با اسپیکرهای استریو در جلو، پردازنده اسنپ‌دارگون 615 با قابلیت 64 بیتی و اندروید 5.0.2 ، پرچمدار توانمند و محبوب این شرکت بود.

0

با توجه به اینکه گوشی یادشده اولین پرچمدار آلکاتل وان‌تاچ بود که به طور سراسری در جهان عرضه می‌شد و از سوی دیگر با توجه به قیمت 250 دلاری، تحسین کاربرانی که به دنبال خرید یک گوشی میان رده هستند را برانگیخت.

اکنون آلکاتل تصمیم گرفته این سری محصولات را با Idol 3C در قالب رنگ‌های مختلف در قسمت درب پشتی توسعه دهد. در حقیقت این تنها تفاوتی است که مشاهده می‌شود و دیگر مشخصه‌ها مشابه با نسخه پیشین 5.5 اینچی این محصول است.Alcatel-OneTouch-Idol-3C (2)

قسمت‌های پایینی و بالایی این گوشی هوشمند کاملا متقارن هستند و رابط‌کاربری آن نیز به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شده که بتوانید به هر صورت، حتی به شکل سر و ته گوشی را در دست بگیرید. این قابلیت حتی در هنگام برقراری تماس‌ها نیز قابل استفاده است. بنابراین باید اذعان داشت که در این گوشی هیچ بالا و پایینی وجود ندارد. اسپیکرهای این دستگاه هوشمند از برند JBL هستند و خروجی 1.2 وات دارند. این اسپیکرها همچنین از تکنولوژی Harman Clari-Fi بهره‌ می‌برند که در واقع سدی در مقابل فشرده‌سازی بالا و از دست رفتن جزئیات موسیقی در دنیای دیجیتال امروز است.

در داخل این گوشی هوشمند نیز شاهد بهره‌گیری از پردازنده‌های اسنپ‌دراگون 615 شصت و چهاربیتی با فرکانس کاری 1.5 گیگاهرتز در کنار شتاب‌دهنده گرافیکی Adreno 405، دو گیگابایت رم و 16 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی هستیم که با استفاده از کارت حافظه جانبی تا 128 گیگابایت قابل ارتقا است. در قسمت جلویی نیز صفحه‌نمایش 5.5 اینچی IPS با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل مشاهده می‌شود که از همان تکنولوژی Technicolor Color Enhance که پیش از این در Idol 3 مشاهده کرده بودیم بهره می‌برد.Alcatel-OneTouch-Idol-3C (1)

به‌عنوان دوربین اصلی می‌توانید از سنسور 13 مگاپیکسلی مجهز به دیافراگم f/2.0 بهره ببرید و در قسمت جلویی نیز از دوربین 8 مگاپیکسلی استفاده شده است که مشابه با Idol 3 است. با این اوصاف به‌نظر می‌رسد آلکاتل وان‌تاچ با تغییراتی در دوربین سعی کرده کیفیت را در مقایسه با نسخه پیشین این پرچمدار بهبود بخشد. هنوز از زمان عرضه و قیمت این محصول سخنی به میان آورده نشده است اما با توجه به بهره‌مندی این گوشی از سخت‌افزاری مشابه با Idol 3 به‌نظر می‌رسد شاهد قیمتی زیر 250 دلار باشیم.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.