رونمایی آلکاتل از تبلت 10 اینچی ارزان‌قیمت Pixi 3

آلکاتل، با حضور در رویداد IFA 2015 و معرفی تبلت 10 اینچی Pixi 3، جان تازه‌ای به خط تولید تبلت‌های مقرون به صرفه Pixi خود کرد. همان‌طور که از نام این تبلت مشخص است، دارای صفحه‌نمایشی 10 اینچی بوده و قرار است در دو نسخه 3G و Wifi و در رنگ‌های متنوع باقیمتی پایین به بازار عرضه شود.

0

سخت‌افزاری که زیر بدنه پلاستیکی Pixi 3 قرار گرفته است قرار نیست کسی را شگفت‌زده کند، ولی می‌تواند انتظارات خیلی از کاربران را برآورده کند چرا که اینجا صحبت از قیمت مناسب در کنار ارزش سخت‌افزاری است. این تبلت با برخورداری از چیپست مدیاتک MT8127، یک گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی، حداقل سخت‌افزار موردنیاز برای اجرای اندروید آب‌نبات‌چوبی را دارا می‌باشد. شاید رزولوشن 1280 در 800 برای یک تبلت 10 اینچی زیاد چشمگیر نباشد ولی حداقل از نوع IPS است.

آلکاتل تلاش کرده است تا اجزای اصلی این تبلت در کنار قابلیت پشتیبانی از چند کاربر آن برای اعضای خانواده مناسب باشد و با امکان سفارش لوازم جانبی متنوع و رنگارنگ بتواند سلیقه تمام افراد را برآورده کند. این شرکت هنوز قیمت‌گذاری این دستگاه را در آمریکای شمالی شروع نکرده است اما مشخصاً نیازی نخواهد بود که برای خرید این تبلت زیاد دست‌به‌جیب شوید!

 

androidcentral

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.