گوشی هوشمند جی 4 نوت یا پرو احتمالا با نام V10 عرضه شده و از صفحه نمایش دوم برخوردار خواهد بود

بر اساس اطلاعات قبلی می‌دانستیم که شرکت ال‌جی قصد دارد تا پایان سال جاری حداقل یک پرچم‌دار بلندقامت دیگر را برای مقابله با آیفون 6اس پلاس و گلکسی نوت 5 معرفی کند، در همین رابطه به لطف منابع نزدیک به این شرکت کره‌ای میدانیم گوشی مذکور که تا پیش از این با نام LG G4 Pro یا جی 4 نوت شناخته می‌شد، قرار است تحت عنوان V10 راهی بازار شود.
0
لو دهنده معروف تویتری @evleaks رو گذشته تصاویری منتسب به گوشی هوشمند جی 4 نوت یا پرو را منتشر کرده که در قاب پشتی این محصول نام V10 حک شده است؛ از این رو احتمالاً دارد این بالا رده ال‌جی تحت همین نام سرانجام راهی بازار شود.

بر این اساس پرچم‌دار بعدی این شرکت کره‌ای از صفحه‌نمایشی 5.7 اینچی با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل بهره می‌برد و همچون جی 4 در سینه میزبان تراشه شش هسته‌ای اسنپ‌دراگون 808 به همراه 3 گیگابایت حافظه رم می‌باشد.

LG-V10

از دیگر مشخصات احتمالی این محصول می‌توان به 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی دائمی، پشتیبانی از کارت حافظه جانبی و دوربین اصلی 16 مگا پیکسلی اشاره کرد.@evleaks با استناد به تصاویری درز کرده بیان می‌کند که این محصول احتمالاً از صفحه‌نمایشی ثانویه که بهره میبرد که امکان جدا شدن از روی صفحه‌نمایش اصلی را دارا است.

LG-V10 (1)
هرچند با دقت بر روی تصاویر منتسب به این محصول متوجه قرارگیری دو دوربین سلفی بر روی آن می‌شویم، با این حال هنوز اطلاعاتی در رابطه قابلیت‌هایی که نمایشگر ثانیه آن داراست منتشر نگردیده است. لازم به یادآوریست که سامسونگ نیز در سال 2010 از Samsung Continuum با دو صفحه نمایش چسبیده به یکدیگر رونمایی کرده که پنل فوقانی وظیفه دریافت دستورات لمسی را بر عهده داشت و صفحه زیرین مطالب مهمتر را نمایش می‌داد.

به گفته این منبع، گوشی هوشمند جی 4 نوت یا همان V10 در آبان ماه معرفی و از دی ماه به صورت رسمی وارد بازار خواهد شد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.