رونمایی آلکاتل از ساعت و گوشی هوشمند GO Watch و GO Play

در نمایشگاه روز جاری IFA 2015، شرکت آلکاتل از خانواده جدید Go از سری هوشمند‌های خود رونمایی کرد. این خانواده شامل دو عضو Go Play و Go Watch است.

0

Go Play برای کاربران فعالی که قصد دارند در زیر آب عکس بگیرند یا با مراقبت کمتری از این دستگاه ( با توجه به ساختار ضد آب، ضد گرد و غبار و ضد شوک) در بیرون از منزل از آن استفاده کنند عرضه خواهد شد. این گوشی هوشمند را می‌توانید از ارتفاع 1.5 متری زمین بدون ایجاد شکستگی در گوشی رهاکنید. این دستگاه هوشمند برنامه‌های Periscope، Vine و Zello را به‌صورت پیش‌نصب بر روی خود دارد تا بتوانید فعالیت‌های خود را به‌صورت زنده استریم کنید. این دستگاه هوشمند در هشت رنگ عرضه خواهد شد و با هدست‌های ضد آب و کیس‌های محافظتی هماهنگی خواهد داشت.

Go Play از اندروید 5.0، صفحه‌نمایش 5 اینچی اچ‌دی از نوع TFT، پردازنده چهارهسته‌ای اسنپ دراگون 410 با فرکانس کاری 1.2 گیگاهرتز بهره می‌برد. این دستگاه هوشمند از 8 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی بهره می‌برد که می‌توانید با استفاده از کارت حافظه جانبی این مقدار را افزایش دهید. لازم به ذکر است از این مقدار فضای ذخیره‌سازی داخلی تنها 4 گیگابایت آن در اختیار کاربر خواهد بود. از ترکیب یک دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 5 مگاپیکسلی با فوکوس ثابت در قسمت جلویی بهره گرفته شده که هر دو توانایی ضبط تصاویر تمام اچ‌دی با نرخ 30 فریم برثانیه را دارند. این محصول جدید آلکاتل از باتری 2500 میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد و به قابلیت‌های دیگر مانند رادیو اف‌ام، بزرگ‌نمایی با یک انگشت، مینی اپس، روشن‌شدن صفحه با لمس چندتایی و حالت وقفه کوتاه مدت صفحه‌نمایش تجهیز شده است.Alcatel-GO-PLAY-and-GO-WATCH

از سوی دیگر ساعت هوشمند Go Watch از ویژگی‌های ضد آب، ضد گرد و غبار و ضد شوک بهره می‌برد و اگرچه بر پایه اندروید ویر عرضه نشده اما سازگای کاملی با اندروید و iOS دارد و هشدارها، پیام‌ها، ایمیل‌ها، تماس‌ها و آب و هوا را بر روی گوشی متصل به آن نمایش خواهد داد. با استفاده از کیس‌های جلویی و بندهای موجود می‌توانید بیش از پیش این ساعت هوشمند را شخصی‌سازی کنید.

ویژگی خاص این ساعت هوشمند، قابلیتی به نام به‌اشتراک گذاشتن احساسات است. کلید GO موجود در این دستگاه یک نمودار احساسی از ورودی‌ها را با استفاده از ژیروسکوپ، سنسور تعداد ضربان‌های قلب و شتاب‌سنج در خروجی نمایش خواهد داد تا بتوانید نتایج را بر روی شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید یا به عنوان پس زمینه ساعت خود مورد استفاده قراردهید.

مشخصات GO Watch شامل بهره‌گیری از صفحه‌نمایش 122 اینچی از نوع IPS با رزولوشن 240 در 240 پیکسل در قالب صفحه‌نمایش دایره‌ای است. استفاده از واحد پردازشی Cortex M4، باتری 225 میلی‌آمپر ساعت با قابلیت شارژ در یک ساعت و سازگاری با اندروید 4.3 به بالا و iOS 7 و نسخه‌های جدیدتر از ویژگی‌های این ساعت هوشمند است.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.