قیمت ساعت هوشمند Gear S2 سامسونگ مشخص شد

شرکت سامسونگ در روز دوشنبه از ساعت‌های هوشمند Gear S2 و Gear S2 Classic رونمایی کرده بود اما در روز جاری و در نمایشگاه IFA برلین، رویدادی ویژه را به نمایش این دو دستگاه هوشمند الکترونیکی اختصاص داد.

0

این دو ساعت بدون شک بهترین نمونه‌های تولیدی در زمینه ساعت‌های هوشمند این شرکت هستند و اولین نمونه‌هایی هستند که از صفحه‌نمایش دایره‌ای بهره می‌برند.

در صورتی که شما هم از طرفداران این دو ساعت هوشمند هستید حتما این سوال برای شما به‌وجود آمده که این دستگاه‌های الکترونیکی چه قیمتی دارند؟ پاسخ آن است که هیچ یک از مدل‌های یادشده قیمت پایینی ندارند. به‌نظر می‌رسد شرکت سامسونگ معتقد است قابلیت‌های جدید مانند حاشیه چرخان و رابط کاربری بر پایه تایزن این دستگاه‌های هوشمند می‌توانند قیمت بالایی را برای آن‌ها به همراه داشته باشند.

انتظار می‌رود Gear S2 در اروپا با قیمت 349 دلار و نسخه کلاسیک آن نیز با قیمت 399 دلار روانه بازار شود. با این اوصاف قیمت‌های یادشده در حال حاضر برای فنلاند تایید شده‌اند اما دلیلی برای عرضه با قیمی متفاوت در کشورهای دیگر وجود ندارد. ظاهرا نسخه‌ مجهز به قابلیت 3G ساعت هوشمند S2 قیمتی بالاتر از این‌ها خواهد داشت اما قیمت دقیق آن هنوز مشخص نیست. انتظار می‌رود این دو ساعت هوشمند جدید سامسونگ تا مهرماه روانه بازار شوند.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.