ساعت هوشمند Gear S2 سامسونگ با هر گوشی اندرویدی با اندروید 4.4 به بالا و 1.5 گیگابایت رم سازگار خواهد بود!

ساعت هوشمند Gear S2 که پیش از این توسط سامسونگ رونمایی شده بود اکنون و در نمایشگاه IFA2015 در معرض نمایش قرارگرفت. با این اوصاف این شرکت کره‌ای توضیحاتی در خصوص ویژگی‌های سازگاری خانواده ساعت هوشمند جدید خود با گوشی‌های هوشمند مختلف اعلام نکرد.

0

حتی زمزمه‌هایی نیز مبنی بر عرضه انحصاری این ساعت هوشمند به‌منظور استفاده توسط جدیدترین پرچمداران هوشمند این شرکت به‌گوش می‌رسید تا اینکه سامسونگ به‌طور رسمی اعلام کرده Gear S2، Gear S2 Classic و Gear S2 3G با دیگر گوشی‌های هوشمند اندرویدی برندهای دیگر نیز سازگاری دارند.

با این وجود گوشی‌های یادشده باید ویژگی‌های خاصی نیز داشته باشند. برخورداری از اندروید 4.4 یا بالاتر که البته مشکل خاصی برای اکثر گوشی‌های هوشمند جدید موجود در بازار به‌نظر نمی‌رسد یکی از شروط اصلی می‌باشد. از سوی دیگر گوشی یادشده باید به حداقل 1.5 گیگابایت رم تجهیز شده باشد که البته این مورد می‌تواند مسئله‌ساز باشد.

شاید در نگاه اول کمی عجیب و نامتعارف باشد که گوشی‌های هوشمند جدید رمی کمتر از 2 گیابایت داشته باشند اما واقعیت چیز دیگری است. در حال حاضر همچنان گوشی‌های هوشمند فراوانی در بازار وجود دارند که از 512 مگابایت رم بهره می‌برند و گروه اعظمی نیز به یک گیگابایت رم تجهیز شده‌اند.

شرکت سامسونگ نیز در بیان دلیل این امر اعلام کرده داشتن میزان کافی رم تنها مسئله‌ای است که می‌تواند تجربه کاری خوب و بدون مشکل را برای کاربران Gear S2 تضمین کند. سامسونگ به اندازه‌ای در این زمینه جدی است که اعلام کرده این ساعت‌های هوشمند به گوشی‌هایی که مشخصه‌های سخت‌افزاری آن‌ها کمتر از این مقدار باشد متصل نخواهند شد. لازم به ذکر است که ساعت‌های هوشمند یادشده از اوایل مهرماه در معرض فروش قرارخواهند گرفت. مدنظر داشته باشید که کلیه ساعت‌های هوشمند جدید مجهز به سیستم‌عامل تایزن از صفحه‌نمایش‌های دایره‌ای بهره‌می‌برند و آغازی برای نسل جدید دستگاه‌های الکترونیکی سامسونگ به شمار می‌آیند.

phandroid

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.