اپل معرفی آی‌مک جدید 21.5 اینچی با صفحه نمایش 4K را در ابتدای آبان ماه در برنامه دارد

بر اساس گزارش‌های منتشر شده از سوی 9to5Mac.، اپل خود را برای معرفی نسل جدید آی‌مک که از صفحه‌نمایشی 21.5 اینچی با رزولوشن 4K بهره می‌برد در کنار آخرین نسخه OS X با نام El Capitan در آبان ماه آماده می‌کند.
0
خبرهای تولید آی‌مک جدید 21.5 اینچی با صفحه‌نمایش 4K در حالی منتشر می‌گردد که چند ماه پیش نیز در فایل‌های درز کرده از سیستم عامل OS X El در وجود مدلی از آی‌مک با رزولوشن 4096 در 2304 پیکسل تاکید شده بود؛ این میزان کمی بیش از دو برابر رزولوشن آی‌مک 21.5 اینچی فعلی با رزولوشن فول اچ‌دی است.

علاوه بر این موضوع انتظار می‌رود آی‌مک نسل بعد در سینه میزبان تراشه Pro Graphics 6200 اینتل در کنار مرکز پردازش گرافیکی Radeon M380 ای‌ام‌دی باشد که به آن قدرت باورنکردنی اعطا می‌کند. البته به کار گیری این حد از رزولوشن صفحه‌نمایش در سیستم‌های رومیزی در حالی سونی اکسپریا زد 5 پرمیوم را به آن تجهیز کرده، خیلی دور از انتظار به نظر نمی‌رسد.

شرکت سازنده از مهرماه سال گذشته به‌روزرسانی خط تولید آی‌مک‌های خود را آغاز کرده که در اولین اقدام آی‌مک 27 اینچی با صفحه‌نمایش رتینا معرفی گردید و حال نوبت به نسخه 21.5 اینچی آن است که به پردازنده Skylake اینتل و صفحه نمایش 4K تجهیز گردد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.