درز تصاویر جی 4 نوت/پرو ال‌جی با دریافت استاندارد TENAA

ساعتی پیش شایعاتی از سرزمین مادری ال‌جی یعنی کره جنوبی به بیرون درز کرد که جزئیات بیشتری را به فبلت بعدی شرکت ال‌جی نسبت می‌داد.

0

بنابر گزارش‌های منتشر شده، فبلت جدید شرکت ال‌جی که احتمالا جی 4 نوت یا جی 4 پرو نام خواهد داشت در هجدهم مهر ماه و با بدنه پلاستیکی، باتری قابل دسترسی و همان ترکیب دکمه‌های پشتی رونمایی خواهد شد.

حالا و تنها چند ساعت پس از انتشار این شایعات، ظاهرا این فبلت جدید ال‌جی در دیتابیس موسسه استاندارد TENAA چین ظاهر شده و تصویر هر چهار طرف آن در دسترس قرار گرفته است.

بنابر اطلاعات منتشر شده در این وب‌سایت، گوشی هوشمند جدید ال‌جی با نام تجاری LG-H968 عرضه خواهد شد اگر چه با این وجود همچنا به طور قطع نمی‌توان گفت این محصول همان جی 4 پرو یا نوت باشد.

در تصاویر منتشر شده شاهد کاهش حاشیه بالای صفحه نمایش گوشی و انتقال دوربین جلو و سنسور نوری گوشی به سمت چپ و قسمت بالایی زیر شیشه صفحه نمایش هستیم. این تصاویر همچنین نشان می‌دهند که این گوشی حالا جی 4 نوت/پرو باشد یا خیر! به فریم فلزی مجهز شده است و با وجود شایعات بدنه پلاستیکی جی 4 نوت/پرو، قضاوت در مورد پلاستیکی بودن یا استفاده از مواد دیگر از روی این تصاویر سخت خواهد بود مخصوصا وقتی می‌دانیم ال‌جی در ساخت قاب‌های پلاستیکی با ظطرح فلزی به اندازه کافی مهارت دارد!

قاب پشتی این گوشی هوشمند نیز بنابر آنچه که در این تصویر مشخص است با یک قاب پشتی قابل جدا شدن ( اما به سختی!) روبرو هستیم و سنسور دوربین اصلی گوشی در کنار یک لیزر اتوفوکوس خودنمایی می‌کندو ترکیب دکمه‌های پشتی مانند همیشه دیده می‌شوند و همچنان قضاوت در مورد اینکه با یک سنسور اثر انگشت در این دکمه‌ها روبرو هستیم یا خیر دشوار است.

برخلاف تمام تصاویر درز کرده در وب‌سایت TENAA، این بار خبری از جزئیات سخت‌افزاری مانند اندازه صفحه نمایش و ابعاد گوشی نیست و این یعنی باز هم باید منتظر درز اطلاعات بیشتر مانده و یا در بدترین حالت تا روز رونمایی گوشی انتظار بکشیم! در هر صورت با فارنت همراه باشید تا اخبار منتشر شده در خصوص آخرین فبلت در راه ال‌جی را از دست ندهید!

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.