گزارش: نکسوس ال‌جی جدید گوگل 399 دلار قیمت داشته و احتمالاً نکسوس 5X نام گیرد

دیروز در اخبار شنیدیم که غول دنیای فناوری، گوگل، قصد دارد تا نسل بعدی گوشی‌های نکسوس خود را در رویدادی که هفتم مهرماه در سان‌فرانسیسکو برگزار می‌شود، معرفی کند. این اولین باری است که این شرکت 2 گوشی نکسوس را همزمان معرفی می‌کند، اولی نکسوس 5.2 اینچی است که توسط ال‌جی ساخته شده و دیگری نکسوس 5.7 اینچی است که ساخته دست هواوی خواهد بود.

1

نکسوس رونمایی شده در سال گذشته که نکسوس 6 نام داشت و توسط موتورولا ساخته شده بود، در مقایسه با نکسوس 5 سال 2013 کمی گران‌قیمت‌ به نظر می‌آمد چرا که قیمت پایه آن 649 دلار تعیین شده بود. سؤال اینجاست که نکسوس امسال چگونه خواهد بود؟

طبق گزارشی که وب‌سایت Android Authority منتشر کرده است، نکسوس جدید ساخت ال‌جی، احتمالاً نکسوس 5 ایکس نام داشته و قیمت مدل پایه آن که انتظار می‌رود از حافظه داخلی 16 گیگابایتی برخوردار باشد، 399 دلار قیمت داشته باشد. بر همین اساس مدل 32 گیگابایتی آن 449 دلار قیمت خواهد داشت. گفته شده که این دستگاه در سه رنگ مشکی، سفید و آبی روشن عرضه خواهد شد.

nexus-5-h1

در مورد قیمت نکسوس ساخت هواوی اطلاعاتی در دسترس نیست و فقط می‌توان احتمال داد که این نسخه گران نخواهد بود.

هر دو نکسوس جدید سیستم‌عامل اندروید نسخه 6.0 را اجرا کرده و ظاهراً از صفحه نمایشی با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل به همراه حسگر اثرانگشت برخوردار خواهند بود. وب‌سایت Android Authority عنوان کرده است که هردوی این دستگاه‌ها پس از معرفی در روز 7 مهرماه از طریق گوگل استور قابل خریداری خواهند بود.

باید دانست که این جزئیات هنوز به صورت رسمی تأیید نگشته و مشخصات نهایی نیستند و ممکن است در چند روز آینده تغییر کنند.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. مائد می‌گوید

    خیلی جالب نیست