سامسونگ از اولین سیستم پخش بلوری با کیفیت Ultra HD جهان رونمایی کرد

همان‌طور که در جریان هستید روز جمعه نمایشگاه IFA2015 به صورت عمومی افتتاح خواهد شد، از این شرکت‌های حضور یافته در آن تنها طی چند ساعت آینده فرصت دارند که محصولات جدید خود را معرفی کنند.

0

بر اساس برنامه‌ریزی از قبل تعیین شده، دقایقی قبل سامسونگ کنفرانس معرفی محصولات جدید خود در برلین را آغاز کرده با این حال در آن خبری از گوشی‌های هوشمند و یا سری جدید گلکسی تَب نبوده و این شرکت کره‌ای بیشتر تمرکز خود را بر روی اینترنت اشیا و محصولات سازگار با آن قرار داده است.

در همین رابطه لحظاتی پیش از اولین سیستم پخش بلوری جهان با قابلیت پخش تصاویری با کیفیت 4 برابر اچ‌دی توسط این شرکت رونمایی شد که می‌تواند با وضوحی 64 برابر نمونه‌های عادی دیسک‌های سازگار با آن را اجرا و پخش نماید.

d60lck5y_720.0

البته در زمان معرفی این محصول خبر آغاز همکاری سامسونگ با تولیدکنندگان محتویات قابل پخش در دستگاه‌های سازگار با 4K نیز همچون آمازون، Netflix, British Telecom, و Canal Plus اعلام گردید که می‌تواند در آینده‌ای نه چندان دور باعث همه‌گیر شدن استفاده از این نوع دستگاه‌ها گردد.

لازم به ذکر است که سیستم پخش بلوری جدید این شرکت از درگاه HDMI 2.0a پشتیبانی کرده که به آن امکان پخش تصاویری با فرمت HDR را می‌بخشد.در حال حاضر هیچ اطلاعات موثقی در رابطه با قیمت و زمان عرضه این محصول منتشر نگردیده است.

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.