رونمایی لنوو از گوشی هوشمند Vibe S1 با دو دوربین سلفی در قاب جلویی!

پیش از این شاهد گوشی‌های هوشمندی بودیم که با تمرکز بر روی قابلیت‌های بهینه برای گرفتن عکس‌های سلفی روانه بازار شده بودند. این بدان معناست که در برخی موارد این دستگاه‌های هوشمند از دوربین‌هایی با رزولوشن بالا در جلوی گوشی بهره می‌بردند.

0

در موارد دیگر شاهد بهره‌گیری دوربین‌های جلو از دیافراگم واید به‌منظور بهبود شرایط عکس خروجی در شرایط محیطی با نور کم هستیم و در برخی موارد دوربین‌های جلو به فلش تجهیز می‌شوند. با این وجود به‌نظر می‌رسد علاقه لنوو به تولید گوشی‌های هوشمندی با توانایی گرفتن عکس‌های سلفی بیش از این‌ها باشد. این شرکت چینی در نمایشگاه IFA 2015 از محصول جدید خود Lenovo Vibe S1 رونمایی کرد.lenovo-vibe-s1-03

بنابراعلام این شرکت، این دستگاه هوشمند اولین نمونه موجود در بازار با بهره‌گیری از دوربین سلفی دوتایی یعنی ترکیب دوربین‌های 8 و 2 مگاپیکسلی است. این ترکیب، عملکردی مشابه آنچه پیش از این در دوربین‌های دوتایی گوشی‌ اچ‌تی‌سی دیده بودیم داشته تا دوربین 2 مگاپیکسلی بتواند به تحلیل اطلاعات عمق میدان اقدام کند.lenovo-vibe-s1-01

این عملکرد به کاربر امکان تنظیم مجدد عکس‌های سلفی بعد از گرفتن عکس با انتخاب نواحی که قصد دارد بر روی آن‌ها فوکوس کند، را خواهد داد. گزینه‌هایی به‌منظور برش قسمتی از تصاویر و یا تغییر پس‌زمینه نیز فراهم شده‌اند.

Lenovo Vibe S1 از پردازنده هشت هسته‌ای 64 بیتی مدیاتک بهره می‌برد و به سه گیگابایت رم تجهیز شده است. با استفاده از کارت حافظه جانبی می‌توانید در مجموع از 160 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی استفاده کنید. صفحه‌نمایش 5 اینچی با رزولوشن اچ‌دی و اندروید 5.0 آبنبات چوبی نیز از دیگر گزینه‌های مورد استفاده در این دستگاه هوشمند هستند. این دستگاه هوشمند تا دو ماه دیگر و با قیمت 299 دلار روانه بازار خواهد شد.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.