ایسر اولین تبلت مخصوص بازی با چیپست جدید اینتل را با نام Predator 8 GT-810 معرفی کرد

تبلت ایسر Predator 8 GT-810 وارد عرصه می‎شود! این تبلت دارای یک شکل منحصر بفرد و غول پیکر است که برای گیمرها ساخته شده است. با فارنت همراه باشید!

0

در دید اول چهره‎ی بیگانه شکل (Alien) این تبلت نگاه‎ها را به خود جلب می‎کند. اما همه چیز تنها به چهره‎ی این تبلت ختم نمی‎شود. این دستگاه از چهار بلندگو در قسمت جلویی بهره می‎برد که سبب ایجاد یک صدای فراگیر می‎شود. تبلت ایسر از صفحه نمایش لمسی با فناوری Predator TacSense بهره می‎برد که سبب افزایش کنترل گیم‎پلی می‎شود.

مشخصات این تبلت زیبا بدین گونه است:

  • اندروید 5.1 آب‎نبات چوبی
  • صفحه نمایش 8 اینچی با رزولوشن 1920 در 1200 پیکسل (مجهز به فناوری‎Zero Air Gap و صفحه نمایش IPS با فناوری Predator ColorBlast برای پوشش 100 درصدی گستره‎ی رنگی NTSC)
  • پردازنده‎ی اتم x7 با گرافیک Intel HD Graphic (Gen 8 LP)
  • فناوری بی سیم 2×2 MIMO، فناوری بی سیم 802.11a/b/g/n
  • ضخامت 8.7 میلی‎متری و 350 گرم وزن
  • 64 گیگابایت حافظه‎ی داخلی به همراه پشتیبانی از microSD تا ظرفیت 128 گیگابایت

Acer-Predator-8-GT-810

تمام این ویژگی‎ها حاکی از این است که این تبلت می‎تواند انتخاب مناسبی برای گیمرها باشد و جایگاه ایسر را در میان گیمرها محکم کند. تبلت Predator به صورت پیشفرض دارای بازی اسفالت 8 است که یکی از محبوبترین بازی‎ها در سبک مسابقه ای محسوب می‎شود. همچنین این بازی دارای 320000 اعتبار اولیه است (که حدود 50 دلار ارزش دارد).

ترکیب ویژگی‎هایی نظیر صفحه نمایش شفاف، چهار اسپیکر Dolby Audio Predator Quadio و قابلیت لرزش (Vibration) سبب می‎شود که این تبلت بیشتر مورد توجه گیمرها قرار بگیرد.

Acer-Predator-8-GT-8104

این تبلت در بازار آمریکای شمالی با قیمت 300 دلار به فروش می‎رسد و زمان عرضه‎ی آن 15 آبان امسال خواهد بود که به طور اختصاصی به مدت دو هفته در وبسایت NewEgg عرضه خواهد شد و پس از آن در اختیار تمام فروشگاه‎ها قرار خواهد گرفت. قیمت این تبلت در اروپا 349 یورو و در چین 2499 یوان خواهد بود.

PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.